#1
·
לפני 19 שנים
אוקי, הג'ויסטיק פועל, אני עף באוויר,עושה פעלולים, יורה.
בקיצור, אין לי שום מגבלה כרגע.
עכשיו הגיע השלב הבא:
אני צריך לדעת במפורש כמו שמסבירים לילד קטן איך אני מתחבר לרשת?
אה ויש לי ראוטר
שמעתי שהוא עושה בעיות.
בקיצור, אין לי שום מגבלה כרגע.
עכשיו הגיע השלב הבא:
אני צריך לדעת במפורש כמו שמסבירים לילד קטן איך אני מתחבר לרשת?
אה ויש לי ראוטר
שמעתי שהוא עושה בעיות.
בברכה, מאור.

