131 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אוקי, זהו. המשחק פועל באופן שוטף. עכשיו משהו אחר.
דיון

אוקי, זהו. המשחק פועל באופן שוטף. עכשיו משהו אחר.

6 הודעות 1,485 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקי, הג'ויסטיק פועל, אני עף באוויר,עושה פעלולים, יורה.
בקיצור, אין לי שום מגבלה כרגע.

עכשיו הגיע השלב הבא:
אני צריך לדעת במפורש כמו שמסבירים לילד קטן איך אני מתחבר לרשת?
אה ויש לי ראוטר
שמעתי שהוא עושה בעיות.
בברכה, מאור.
#2 · לפני 19 שנים
OK יש כאן מדריכים לזה יש גם את הרשת של הVPN שאילה גם צריך לדעת להיתחבר רץ שם כל הזמן קמפיין דינאמי כזה יש מדריכים דבר עם VIFF או עם החבר'ה כאן שמבינים כדי לעזור לך בנתיים תלמד בסיס להמריא לנחות להשתמש בראדרים ובMFD (יש מדריך לMFD בהורדות לפאלקון 4 הוא מתאים גם לAF חשוב לדעת) תקרא גם את המדריך שבא עם המשחק כדי ללמוד להשתמש בטילים תעשה אימונים וכאשר תרגיש שאתה מוכן תתוס איתנו

מקווה לראותך באוויר
RF
RifleFighter
רמי וייברמן

#4 · לפני 19 שנים
RF, אני טס באופן טוב.
אני יודע כרגע להמריא. לנחות לא ניסתי כיוון ואני לא מודע איפה
הכפתור להפעלת תרגול זה.

בכל זאת, אני כרגע מעוניין להירשם לרשת בגלל שבעוד כיומיים אני מתחיל קורס טייס
בטייסת ה"עקרב".

Eagle King, תודה על המדריך.
אבל אני צריך הסבר ממש מא'-ת'.
תודה מראש.
בברכה, מאור.
#6 · לפני 19 שנים
[quote="Maorn2"]RF, אני טס באופן טוב.
. לנחות לא ניסתי כיוון ואני לא מודע איפה
הכפתור להפעלת תרגול זה.

אוקיי המקשים:
גלגלים=G
מעצורי אוויר=B
וכשאתה נגעת במסלול ואתה רוצה לעצור על הקרקע= K


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.