122 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אם תעשה חיפוש קצר בפורום ולא תתעצל.
תגלה שכמה הודעות מעליך יש לינקים לאתרים להורדת המטוסים... 🤖 📚
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#2 · לפני 18 שנים
אהל'ן חבר'ה
היה לי חשק לטוס גבוה מאחר ונשבר לי כבר מטיסות ניווט.
אז שמתי יום קיר ומעונן ולקחתי 777 עם צביעה אישית, ו747 לסדרת ''בוקים''.

תהנו מהתוצאות.
התמונות ללא עריכה.
אשמח עם מישהו יערוך.











[marq=left]ENJOY![/marq]
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#3 · לפני 18 שנים
תמונות יפות רק הכתובית למעלה לא יפה
מאור פאר
#4 · לפני 18 שנים
היום יצאנו אני גלעד ויואב לפטרול בצפון.
הרמטכ"ל עשה סיור באזור ויואב הטיס את הבלק הוק.
אני וגלעד היינו עם מסוקי האפאצ'י.
כעבור מס' דקות טיסה באזור ראש פינה הרמטכ"ל היה צריך "למהר" לפגישה חשובה אז הוא חזר חזרה עם המסוק לבסיס.
הטיסה הייתה מבסיס רמת דוד לחרמון ונחיתה בקרית שמונה.
יואב היה עם הכינוי:"חרגול",גלעד עם "פטיש" ואני עם "מסמר"(השמות והטייסים חסרי שפיות לחלוטין 😉 )





























































עשיתי גם סרטון של הטיסה.
הנה לצפייה ישירה:לחצו כאן

והנה קישור להורדה:לחצו כאן


תודה על הצפייה 😄
עמית דורון
vIAF-VATIL
#5 · לפני 18 שנים
אפשר קישור למסוקים ולצביעות בבקשה


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il
#7 · לפני 18 שנים
3 תמונות.

השוונצ הוא לדעת "לתפוס את האווירה".. 🤩
(הקלקה על תמונה מביאה לגרסא הגדולה - 1680x1050)













-----

תזכרו..
ה-כ-ל תלוי בצורת ההגשה.

😉
אסימון.
#11 · לפני 18 שנים
היום יצאתי לטיסת IFR ראשונה עם הקינג אייר 200 ברשת.
התמונות הן מאמצע הטיסה ועד הנחיתה.

הנה בדרך לדשא.

הטייסים אומרים שלום.





עוברים מעל הכנרת כדי להיכנס לגישת VOR DME לראש פינה.

יוצאים מריתוק.







פיינל.

נגיעה.



אחרי ביצוע 180,מסיעים לתחילת המסלול כדי לפנות.

מסלול פנוי.

מנוע כבוי.
עמית דורון
vIAF-VATIL
#12 · לפני 18 שנים
amit11 - עכשיו אתה מדבר ! 😎


איזה דבש..

איזה סוכר..

ממש תענוג להסתכל על סט התמונות שלך האחרון.
רואים שהשקעת מחשבה בכל תמונה וצורת הגשה, ולא זרקת סתם אלף תמונות כמו בסט הקודם שלך..


העם דורש עוד !

😄
#13 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:
העם דורש עוד !

😄



יש לי דה ז'ה וו ובוא נראה אם אתה זוכר

*
בקרוב סט תמונות שלי
*
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 18 שנים
תמונות....

לקחנו ידני ל08 אחרי טיסה שערכה קרוב ל3 וחצי שעות, המטוס הזה פשוט מסובך!!!
RFP עשו אותו אמנם 1 ל1, והמטוס הזה מסובך ברמות, אחרי הטיסה שלא היה לי זמן להתעסק בצילום לקחתי 2 תמונות מהפיינל שלא חשבתי שאני אגיע אליו כי אולי באמצע הטיסה הסימ' יקרוס..
מקווה שתהנו, השעונים פה לא מכוונים בשיט לא יודע מה קרה בפיינל בפנייה ל080 בעיקר אחרי שהמשכתי את הנתיב גישה עוד כמה מיילים בשביל לבוא מיושר. לפחות את הפיינל נעשה כמו שצריך.

ENJOY!

קיבלנו PAPI יפיפה! וטוב שכך


ועוד אחד מהקוקפיט


-------------------------------------

לקחתי את ה742 של RFP לעוד טיסות ניסוי בזמן שאני לומד אותו, מטוס לא הכי יפה אבל חמוד קצת, אמנם גוש מתכת שיש בו מלא כפתורים אבל...מאתגר!
אז המראנו מציריך לקחנו דרומה למילאנו שבדרך אנו עוברים מעל האלפים האיטלקים, פשוט תענוג! טסנו נמוך כדי להנות מהאלפים ולראות מקרוב, טסנו ב12000 רגל, נמוך ויפה!

מקווה שתהנו!


לצערי לא צילמתי בהמראה מציריך אז תסתפקו בתמונות של כאילו נכנסתי לקוקפיט מהרגע הזה -
האלפים נראים באופק, בוקר שטוף שמש נשפך על האלפים ועל ה742 שלי


מבחוץ. הכל כשורה


AXH בעבודה 😂


ניסיתי לצלם לכם את השדה תעופה הזה שמצאתי באחד העמקים שאלפים יוצרים וגם לופטנאזה בגובה 13000 נדחף לתמונה.



מלמעלה בדרכינו למילאנו


בדרך רק שפה זה כבר מעל אזור האגמים, אחד המקומות הכי יפים בעולם.


בדרך...


GEAR-DOWN


פניה לפיינל 35L


ספוטרים על גגל של הטרמינל (תמונה שאהבתי)


עשו עליי קלוז-אפ


מהקוקפיט. שניות לנגיעה


עוד ספוטרים, הפעם מאחורה


שניות לנגיעה





נגיעה


מעצורי אוויר


פינוי מסלול


חונה בגייט אחרי הורדת נוסעים!



מקווה שאהבתם
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.