תמונות....
לקחנו ידני ל08 אחרי טיסה שערכה קרוב ל3 וחצי שעות, המטוס הזה פשוט מסובך!!!
RFP עשו אותו אמנם 1 ל1, והמטוס הזה מסובך ברמות, אחרי הטיסה שלא היה לי זמן להתעסק בצילום לקחתי 2 תמונות מהפיינל שלא חשבתי שאני אגיע אליו כי אולי באמצע הטיסה הסימ' יקרוס..
מקווה שתהנו, השעונים פה לא מכוונים בשיט לא יודע מה קרה בפיינל בפנייה ל080 בעיקר אחרי שהמשכתי את הנתיב גישה עוד כמה מיילים בשביל לבוא מיושר. לפחות את הפיינל נעשה כמו שצריך.
ENJOY!
קיבלנו PAPI יפיפה! וטוב שכך
ועוד אחד מהקוקפיט
-------------------------------------
לקחתי את ה742 של
RFP לעוד טיסות ניסוי בזמן שאני לומד אותו, מטוס לא הכי יפה אבל חמוד קצת, אמנם גוש מתכת שיש בו מלא כפתורים אבל...מאתגר!
אז המראנו מציריך לקחנו דרומה למילאנו שבדרך אנו עוברים מעל האלפים האיטלקים, פשוט תענוג! טסנו נמוך כדי להנות מהאלפים ולראות מקרוב, טסנו ב12000 רגל, נמוך ויפה!
מקווה שתהנו!
לצערי לא צילמתי בהמראה מציריך אז תסתפקו בתמונות של כאילו נכנסתי לקוקפיט מהרגע הזה -
האלפים נראים באופק, בוקר שטוף שמש נשפך על האלפים ועל ה742 שלי
מבחוץ. הכל כשורה
AXH בעבודה
😂
ניסיתי לצלם לכם את השדה תעופה הזה שמצאתי באחד העמקים שאלפים יוצרים וגם לופטנאזה בגובה 13000 נדחף לתמונה.
מלמעלה בדרכינו למילאנו
בדרך רק שפה זה כבר מעל אזור האגמים, אחד המקומות הכי יפים בעולם.
בדרך...
GEAR-DOWN
פניה לפיינל 35L
ספוטרים על גגל של הטרמינל (תמונה שאהבתי)
עשו עליי קלוז-אפ
מהקוקפיט. שניות לנגיעה
עוד ספוטרים, הפעם מאחורה
שניות לנגיעה
נגיעה
מעצורי אוויר
פינוי מסלול
חונה בגייט אחרי הורדת נוסעים!
מקווה שאהבתם
דור טל
מהירים כברק, עוקצים כעקרב