#1
·
לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:[quote="Eagle_King"]יש תגובות שלא מגיבים.
יא אללה כמה חוסר טאקט יש כאן!
כנראה שאתה לא מבין בדברים האלה אם הגבת כזאת תגובה...
המטוס הנ"ל נקנה ע"י צה"ל מחברה מסחרית לחלוטין, לי אישית יצא לראות את המטוס הזה עומד בצבעי חיל האויר בחניה בנתב"ג ולצידו אותו מטוס, 1 ל1, במדים אזרחיים כשמישוה צועק מתוך המטוס לחברו - תביא מים!
אני מקווה שהבנת[/quote]
כנראה שגם אתה לא מבין.... 🙂
יש כמה סוגים למטוס הזה.
יש את התובלה שהקוקפיט שלו דיי דומה למה ששחר הראה כאן.
ויש את המודיעין וסיור, שאליו לא נכנסתי כי לא היה לי סיווג בשביל להיכנס אליו, וגם מבחינה חיצונית הוא נראה קצת אחרת......

Windows 7 Ultimate 64bit


































































































