88 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:[quote="Eagle_King"]יש תגובות שלא מגיבים.
יא אללה כמה חוסר טאקט יש כאן!


כנראה שאתה לא מבין בדברים האלה אם הגבת כזאת תגובה...

המטוס הנ"ל נקנה ע"י צה"ל מחברה מסחרית לחלוטין, לי אישית יצא לראות את המטוס הזה עומד בצבעי חיל האויר בחניה בנתב"ג ולצידו אותו מטוס, 1 ל1, במדים אזרחיים כשמישוה צועק מתוך המטוס לחברו - תביא מים!

אני מקווה שהבנת[/quote]
כנראה שגם אתה לא מבין.... 🙂
יש כמה סוגים למטוס הזה.
יש את התובלה שהקוקפיט שלו דיי דומה למה ששחר הראה כאן.
ויש את המודיעין וסיור, שאליו לא נכנסתי כי לא היה לי סיווג בשביל להיכנס אליו, וגם מבחינה חיצונית הוא נראה קצת אחרת......

Windows 7 Ultimate 64bit
#2 · לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:[quote="DOR"][quote="Eagle_King"]יש תגובות שלא מגיבים.
יא אללה כמה חוסר טאקט יש כאן!


כנראה שאתה לא מבין בדברים האלה אם הגבת כזאת תגובה...

המטוס הנ"ל נקנה ע"י צה"ל מחברה מסחרית לחלוטין, לי אישית יצא לראות את המטוס הזה עומד בצבעי חיל האויר בחניה בנתב"ג ולצידו אותו מטוס, 1 ל1, במדים אזרחיים כשמישוה צועק מתוך המטוס לחברו - תביא מים!

אני מקווה שהבנת[/quote]
כנראה שגם אתה לא מבין.... 🙂
יש כמה סוגים למטוס הזה.
יש את התובלה שהקוקפיט שלו דיי דומה למה ששחר הראה כאן.
ויש את המודיעין וסיור, שאליו לא נכנסתי כי לא היה לי סיווג בשביל להיכנס אליו, וגם מבחינה חיצונית הוא נראה קצת אחרת......[/quote]

שי המודיעין וסיור זה לא הקוקפיט של המטוס!
מה שחיל האויר עשה זה לקחת את כל המושבים של הקבינה, לזרוק אותם לים ולהכנסי במקום זה מכשור כזה ואחר, הקוקפיט לא מסווג!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:[quote="שי_אלעזר"][quote="DOR"][quote="Eagle_King"]יש תגובות שלא מגיבים.
יא אללה כמה חוסר טאקט יש כאן!


כנראה שאתה לא מבין בדברים האלה אם הגבת כזאת תגובה...

המטוס הנ"ל נקנה ע"י צה"ל מחברה מסחרית לחלוטין, לי אישית יצא לראות את המטוס הזה עומד בצבעי חיל האויר בחניה בנתב"ג ולצידו אותו מטוס, 1 ל1, במדים אזרחיים כשמישוה צועק מתוך המטוס לחברו - תביא מים!

אני מקווה שהבנת[/quote]
כנראה שגם אתה לא מבין.... 🙂
יש כמה סוגים למטוס הזה.
יש את התובלה שהקוקפיט שלו דיי דומה למה ששחר הראה כאן.
ויש את המודיעין וסיור, שאליו לא נכנסתי כי לא היה לי סיווג בשביל להיכנס אליו, וגם מבחינה חיצונית הוא נראה קצת אחרת......[/quote]

שי המודיעין וסיור זה לא הקוקפיט של המטוס!
מה שחיל האויר עשה זה לקחת את כל המושבים של הקבינה, לזרוק אותם לים ולהכנסי במקום זה מכשור כזה ואחר, הקוקפיט לא מסווג![/quote]

גם הקוקפיט שלהם שונה....

Windows 7 Ultimate 64bit
#5 · לפני 18 שנים
היום עשיתי טיסה קצרה עם cessna Skylane 182
סט גדול של 20 תמונות,תהנו 😄






































עמית דורון
vIAF-VATIL
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#6 · לפני 18 שנים
עמית... הפצצת בסטטטטט אחלה של דבר י'אחי!!!!
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#7 · לפני 18 שנים
היום עשיתי טיסה קצרה עם הF-15 מתל נוף לחצרים.
המון תמונות.
תהנו 😄









































עמית דורון
vIAF-VATIL
#9 · לפני 18 שנים
כמה תמונות של נחיתת INS ראשונה שלי 🙂



עוד יותר קרובים למסלול


שנייה לנגיעה


נגיעה


והמים של FSX שאני מקווה לשפר 😂

בברכה,
ירין.
#10 · לפני 18 שנים
נראה לי שזה נחיתת ILS ולא INS שכן זה דרך ניווט.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#12 · לפני 18 שנים
היום קיבלנו קריאה ביחידת החילוץ על ארבעה מטיילים שנתקעו בחרמון ,שניים מהם עברו תאונה ונפצעו.

מייד נכנסנו למסוק הנענו אותו ויצאנו מייד לכיוון החרמון.




המראה




הנה החרמון




הנה הגענו לחרמון,עושים כמה סריקות באזור(מאוד קרוב לגבול)






הנה מצאנו!


המסוק מתקרב למקום


פותחים דלתות


הנה הם באים


המטיילים בתוך המסוק,ויאללה יוצאים חזרה!


הנה "המטיילים" מאחורה


עוזבים את החרמון


קריית שמונה ברקע


מתקרבים למנחת


סוף סוף רואים את המנחת


נחיתה


נוחתים


פותחים דלתות


אנחנו הולכים והמסוק נשאר לבד



המטיילים חזרו בריאים ושלמים לבתיהם והפצועים נרפאו.

תודה על הצפייה 😄 😄
עמית דורון
vIAF-VATIL
#13 · לפני 18 שנים
עשיתי טיסה עם האנפה מחצרים לשדה דב, ומשם עליתי עלהרקולס וטסתי משדה דב לנתב"ג.

קר וחשוך...בחצרים:


מניעים:


הממ"ס, מאשר(לא יודע למה צריך את האישור שלו, אאבל... ), ממריאים:










מגיעים לנחיתה בשדה דב:






תהליך כיבוי:




עוברים להרקולס:


החיילים וטייסים עולים:


ה"מטען" עולה:



מניעים:




מתחילים בהסעה:


מיושרים 03:


ממריאים:


אין לי מושג למה עשיתי את זה 😛 :


זהו.... כבר נוחתים, מנמיכים:




נגיעה:


גלגל אף:


פינוי מסלול:


בחניות, כבוים... מתחילים בהורדת מטען:










ת-ה-נ-ו!!!!! 😄
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#14 · לפני 18 שנים
ואוו ירון ,

אפשר לקבל קישור למטוס המדהים הזה?
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#15 · לפני 18 שנים
rotemelal כתב/ה:ואוו ירון ,

אפשר לקבל קישור למטוס המדהים הזה?


הוא בתשלום. המטוס הוא Legency C-130 CaptainSim.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.