65 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
אהלן חברים!
מסתבר שאחרי הפרמוט הענקי של המחשב, שכחתי שעדיין מותקן אצלי FS9, עם כל התוספים וכו'!
בלי לבזבז זמן לקחתי את הספיטפייר של RealAir לסיבוב וחריכת כרטיס מסך.

12 תמונות מקור, 1600X1200 כל אחת. 8XSAA
רזולוציה סופית: 2700X1452


מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#5 · לפני 18 שנים
מייק..

כבר אמרתי לך שהתמונות שלך גורמות לצוואר שלי להתפס!

תמונה יפיפה!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 18 שנים
בX אתה לוחץ V וב2004 אין לי מושג
אבל אתה יכול להשתמש בתוכנות כמו פראפס
#10 · לפני 18 שנים
היום התקיים בציריך REAL FLIGHT EVENT טסתי כאלעל 343 מבן גוריון צימלתי כמה תמונות בגישה ותמונה אחת מעל יוון תהנו



















מאור פאר
#12 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות מאור
תחליף את התצוגה של המנועים המסריחה הזאת יש יותר טובות... אם אתה צריך עזרה דבר איתי...
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#15 · לפני 18 שנים
סוף שבוע נחמד לכולם.
בפעם הראשונה שלי אני מעלה כמה תמונות משלושת המטוסים האהובים עלי.
















לא הרבה(פעם ראשונה 😳 )
עידו נדל

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.