109 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
שחרון,

יצא משו בסט 😄 סט מדהים ביותר 🙂
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#6 · לפני 18 שנים
ירין מה זה התמונות הסוסיות האלה ? 😂

אם איזה סימולטור אתה ? פשוט מדהים .


דרך אגב משכת את האף למעלה קצת יותר מדי .
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#7 · לפני 18 שנים
rotemelal כתב/ה:ירין מה זה התמונות הסוסיות האלה ? 😂

אם איזה סימולטור אתה ? פשוט מדהים .


דרך אגב משכת את האף למעלה קצת יותר מדי .


חחח תודה רבה.

זה ב-FSX הרגיל...הכרטיס מסך עושה את העבודה!!
בברכה,
ירין.
#8 · לפני 18 שנים
החלטתי להחזיר את הפאנטום לשימוש לצערי רק ליום אחד, לתמונות:






























תהנו!!!!
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#9 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות 😄 😄
עריכות מעולות 😄 😄
מטוס יפה 😄 😄
עמית דורון
vIAF-VATIL
#10 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות, ועריכות עוצרות נשימה!!!
התגעגעתי לראות את הסוס עבודה הזה 😄
#11 · לפני 18 שנים
ירון,תמונות מדהימות!!!
כמה שלי:
בטיסה מחיפה למגידו.בלילה.

המראה:


מעל הנוף של חיפה:


מהקוקפיט:


לא בטוח שתקלטו אבל אם כן מעל העננים:


מתקרב למגידו:


מתקרב לשדה:


מגיע לנחיתה:


עקום:


והשאר לא ממש מעניין. 😂

מקווה שנהנתם!!
בברכה,
ירין.
#14 · לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:ירון תמונות מדהימות! האם זה Vulcan Phalanx שם? של סטי"ל? 🙂


כ"כ הרבה סימני שאלה חח... לפי מה שהבנתי שאלת אם Vulcan Phalanx זה שם הסטי"ל

שממנה לקחתי את התמונה, אז להגיד לך את האמת אין לי מושג XD יש לי כמו מן תוסף כזה שבא עם המסוק SEAHAWK אפשר למקם את הנושאת מסוקים( זה מה שזה) איפה שבא לך, אני מיקמתי אותה בשדה דב.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.