136 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
שלום חבר'ה,
היום בשעות הערב עשיתי טיסה עם בלק הוק.
שעת המראה: 1700.
שעת נחיתה 1747.
המטרה: הטסת חיילים משדה דב לחצרים.

ממ יש ארבעה תמונות ממש יפות!


חייל תחזוקה מצלם את המסוק:

אורות הבסיס בלילה!

הבלק הוק לאחר דימום מנועים:


תהנו! 😉
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 18 שנים
כמה תמונות חמודות... עשיתי רק Blur וזהו 🙂 שום עריכה אחרת 🙂





ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#8 · לפני 18 שנים
תמונה אחת עם הC206 של Carenado מטוס מדהים!!! וכמובן צביעה מדהימה, אני מתאמן עליו ובכלל על כל הססנות הנה תמונה מנחיתה איתו בחיפה:

Bar Rodoy
British Airways Virtual
#9 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:סוחוי,
באתר אובר קונטרול.


תודה!


אני לא מכיר את האתר?
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#12 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:כמה תמונות חמודות... עשיתי רק Blur וזהו 🙂 שום עריכה אחרת 🙂







וואו וואו וואו וואו 😱 זה נראה עצלך כמו FSX SUPER דולקס
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#13 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:מים יפים ירון מאיפה 😄


קניתי, רוצה גם?.... סתם סתם תודה שחרון על המים 😄

Su-25 כתב/ה:וואו וואו וואו וואו זה נראה עצלך כמו FSX SUPER דולקס


תודה...חחחח זה 2004 😄

ד"א העלתי אותם לFsLiners מי שרוצה לראות או להצביע 😉

http://fsliners.net/open/0004538/M
http://fsliners.net/open/0004537/M
http://fsliners.net/open/0004535/M

וסתם עוד איזה אחת :
http://fsliners.net/open/0004532/M
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#14 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="shachar92"]מים יפים ירון מאיפה 😄


קניתי, רוצה גם?.... סתם סתם תודה שחרון על המים 😄

Su-25 כתב/ה:וואו וואו וואו וואו זה נראה עצלך כמו FSX SUPER דולקס


תודה...חחחח זה 2004 😄

ד"א העלתי אותם לFsLiners מי שרוצה לראות או להצביע 😉

http://fsliners.net/open/0004538/M
http://fsliners.net/open/0004537/M
http://fsliners.net/open/0004535/M

וסתם עוד איזה אחת :
http://fsliners.net/open/0004532/M[/quote]


אפשר לקבל אתר לצוקית? 😳

תמונות יפות מאוד! 🙂
בברכה,
ירין.
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#15 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i כתב/ה:[quote="4X-CEA"][quote="shachar92"]מים יפים ירון מאיפה 😄


קניתי, רוצה גם?.... סתם סתם תודה שחרון על המים 😄

Su-25 כתב/ה:וואו וואו וואו וואו זה נראה עצלך כמו FSX SUPER דולקס


תודה...חחחח זה 2004 😄

ד"א העלתי אותם לFsLiners מי שרוצה לראות או להצביע 😉

http://fsliners.net/open/0004538/M
http://fsliners.net/open/0004537/M
http://fsliners.net/open/0004535/M

וסתם עוד איזה אחת :
http://fsliners.net/open/0004532/M[/quote]


אפשר לקבל אתר לסנונית? 😳

תמונות יפות מאוד! 🙂[/quote]

א. זו לא סנונית, זו צוקית.

ב. כמובן שאתה יכול 🙂

מודל:

http://www.restauravia.com/FOUGA_02.htm

הצביעה:

http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=Israeli+Air+Force+Academy+Fouga+Magister+%22Tzukit%22+CM-170+V1.1+&CatID=root

קרדיט לגדי .ל. על הצביעה המדהימה הזו.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.