141 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אחלה תמונה עדי, אבל זה נראה כאילו אתה באת ממש נמוך לנחיתה חח..

או פשוט החלטת לעצבן מישו ולעשות עליו באז עם 73 😂
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#3 · לפני 18 שנים
adislash כתב/ה:חחח... אני לא יודע לטוס אז אין פלא 😂

אתה טוב כ-בF-16 תשאר עליו,תשאיר את הבוינגים למקצוענים חח(שאני גם לא אחד מהם חח...).. 😂 (אל תעלב לי, ההאאא.?)


ובכל זאת כדי שלא יגידו שאני מספים בתגובות...



ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#4 · לפני 18 שנים
ואו על מה נחתת מה זה נושאת מטוסים? ואם כן מאיפה השגת? היא עולה "כסף" 😂 ?
#5 · לפני 18 שנים
הנושאת היא בערך בתשלום, היא באה עם מסוק בתשלום 🙂
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#7 · לפני 18 שנים
הדיון הזה היה קצת יבש בזמן האחרון אז הנה כמה תמונות שצילמתי תהנו
גישת ILS באלסקה עם C-130 של משמר החופים האמריקאי



והנה עוד תמונות אבל הפעם מנחיתה בוינה עם איירבס A320




גישת ILS למסלול 12 בבן גוריון
מאור פאר
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים · 2 עריכות
#11 · לפני 18 שנים
הנה שתיי תמונות מהתקופה הקצרה שלי בFS 🙂
מבנה קרוב על רקע השקיעה עם אלדר סלע (מצטער על הגרפיקה ,המחשב לא הספיק לטעון מכיוון שהחלפתי מהר ולחצתי PRINTSCREEN)

ושוב בטיסה לילית מעל הים.
#15 · לפני 18 שנים
טסתי מאילת לבן גוריון וצילמתי כמה תמונות מהנחיתה הקשה בבן גוריון עקב מזג האויר תהנו







מאור פאר

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.