#1
·
לפני 18 שנים
אחלה תמונה עדי, אבל זה נראה כאילו אתה באת ממש נמוך לנחיתה חח..
או פשוט החלטת לעצבן מישו ולעשות עליו באז עם 73 😂
או פשוט החלטת לעצבן מישו ולעשות עליו באז עם 73 😂
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com



















