136 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
bar_rodoy כתב/ה:תמונה רחת מסופוטינג וירטואלי באילת

הגראפיקה לא משהו, אבל הזווית צילום יפה מאוד!
אהבתי
Su-25, עדיין לא הבנתי על איזה כביש אתה מדבר
אתה מתכוון למסלול?
רז לוטן.
#5 · לפני 18 שנים
עם הם עובדים על X אז למה בסינרי של אילת אני רואה חצי לבן איפה שמגדל הפקח?
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#6 · לפני 18 שנים
כי כנראה פיצלת קבצים.
היית אמור לשים את אילת באדון סינרי, ואז להיכנס לסימולטור ולהפעיל אותם דרך ההגדרות.
#8 · לפני 18 שנים
טיסה שעשיתי מווינה לפרנקפורט היום *יש 40 תמונות 🙄 מצטער אבל שווה לצפות*

מתארגנים ליציאה AUA123


אחרי פושבק


מסיע למסלול29 יציאה על LUGIM1C


נקודת המתנה


מיושר ומתחיל ריצה








המפעלים בווינה


מבצע את הSID


איזה זנב יפה 🙂


בשיוט




סט המצערות


מתחיל הנמכה


מתחילים העננים


ובום












יצאנו לרגע


והפעם נכנסתי לענן מטורף


מתחיל את הRNAV






כניסה לILS




מיוצב


גלגלים


תמונה של תא הטייס אם יש משהו לא נכון אנא תקנו אותי 🙂




נחיתה














עד כאן להפעם תודה שצפיתם 😉
תגובות יתקבלו בברכה 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#10 · לפני 18 שנים
SU-25 אולי אתה יכול להסביר לי מזה "מוטס" ואז אולי אני אחפש לך ואביא לך לינק סתם חחח... זה מטוס AI של תנועה אני הגדרתי אותו בתוכנה Traffic 2005 והיא בתשלום (הסרתי אותה בגלל פריימים)

עכשיו בגלל שהסרתי את התוכנה אני מביא לכם תמונה ממנה (יהיו עוד):


חלק מהרמפ בנתב"ג:



עוד תמונה:

הרקולס בחניה, אייר מלטה נוחת ו BBJ של שרי אריסון מסיע ל26

Bar Rodoy
British Airways Virtual
#11 · לפני 18 שנים
חחח מי מתי אתה נהג במכניות אני הלך למצא לי באניטרנט טויטה עם אני לא טועה זה קשה לכתב את השם שלה אבל מאיפה הC-130 המודל אני חיב להשיג! ודבר שלישי איך אני שם בFSX מוטסים שהורדתי מאניטרנט ישר על הנמל האוויר (שדה תעופה) במשחק? תקנו אותי עם אני טועה.
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#12 · לפני 18 שנים
Su-25 כתב/ה:חחח מי מתי אתה נהג במכניות אני הלך למצא לי באניטרנט טויטה עם אני לא טועה זה קשה לכתב את השם שלה אבל מאיפה הC-130 המודל אני חיב להשיג! ודבר שלישי איך אני שם בFSX מוטסים שהורדתי מאניטרנט ישר על הנמל האוויר (שדה תעופה) במשחק? תקנו אותי עם אני טועה.


זה דיון תמונות את הC-130 תחפש באוסים, ומזה נמל אוויר?WTF יש נמל תעופה בן כמה אתה שאתה לא יודע לדבר?
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#13 · לפני 18 שנים
bar_rodoy,

הוא עולה חדש !
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#14 · לפני 18 שנים
לפי מה ששמעתי פה איפשהו הוא בן 10 אין מה לעשות הסימולטור דורש גם אנגלית טובה
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#15 · לפני 18 שנים
נמל אוויר (שדה תעופה) ואני לא עולה חדש


הנה תומנה מטיסה בשוויץ 🙂 וחחח יש הרבבה C-130 באוסים אז איך אני יודע מהוא הנכון?








תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.