#1
·
לפני 18 שנים
bar_rodoy כתב/ה:תמונה רחת מסופוטינג וירטואלי באילת
הגראפיקה לא משהו, אבל הזווית צילום יפה מאוד!
אהבתי
Su-25, עדיין לא הבנתי על איזה כביש אתה מדבר
אתה מתכוון למסלול?
רז לוטן.









































