68 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
זה לא קרופסין שם? Gal555 עם יש בעיה בכתב תקנו תודה מראש.
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#2 · לפני 18 שנים
אים אתה מיתקוון לקפריסין אז כן


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il
#3 · לפני 18 שנים
(: אני האהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טריקיה
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#4 · לפני 18 שנים
Su-25 כתב/ה:(: אני האהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טריקיה


עברית?
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#5 · לפני 18 שנים
טוב שפה עברית לא שפה שלי

: אני אהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טרקיה.

עברית?
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#6 · לפני 18 שנים
Su-25 כתב/ה:טוב שפה עברית לא שפה שלי

: אני אהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טרקיה.

עברית?


מצטער על הבורות... אחי איזה עדה אתה??(SU-25)
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#7 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="Su-25"]טוב שפה עברית לא שפה שלי

: אני אהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טרקיה.

עברית?


מצטער על הבורות... אחי איזה עדה אתה??(SU-25)[/quote]
ירון יגזעני 😎
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 18 שנים
Su-25, אם אתה רוצה כל פעם שנראה שגיאה נוכל לתקן לך כמו שביקשת שגל יתקן אותך.
"אני האהב לטס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטס על טריקיה"
אני אוהב לטוס לקפריסין זה קצר אבל אני רוצה לטוס לטורקיה"
ובאמת אם עברית לא השפה שלך, אז מה כן?
#10 · לפני 18 שנים
למיטב ידיעתי זהו דיון תמונות, ולא דיון על עדות וגזענות. אז את השיחות והויכוחים שלכם אתם מוזמנים להמשיך בפרטי, ובואו נמשיך לפרסם פה תמונות.
#13 · לפני 18 שנים
האיכות לא משהו, אם תעלה את הAA, יהיה יותר טוב 🙂
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#14 · לפני 18 שנים
טיסה שעשיתי מפריז לב"ג אתמול עם הצביעה הישנה של הELC...
תיהנו

על הקרקע מבצעים בד"ח








מתחילים פושבק






מסיעים הנה טום לידי




בנקודת המתנה


טום מתיישר


המראה



























ותפיסה די מעניינת


מקווה שאהבתם 😎
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.