98 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
IsraelAF כתב/ה:האמת שגם מהכיוון הזה הם באים תלוי בשעה ובזה שהמסלול סגור (12\30)


עם אני לא טועה, כמו תמיד שחר עשה ארנבת דרומית ל26.
ומחר פותחים את 30/12 !!!! 🙂!!
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#3 · לפני 18 שנים
הוא לא יכול לעשות ארנבת דרומית ל26 עם זה אחרי 5:20 מקומי
#4 · לפני 18 שנים
IsraelAF כתב/ה:הוא לא יכול לעשות ארנבת דרומית ל26 עם זה אחרי 5:20 מקומי


נחיתה על 26, ארנבת אפשר לבצע בכל שעה זה עדיין נחשב לגישת מכשירים.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#5 · לפני 18 שנים
כי אפשר אפשר לנחות על 26 בשעה הזאת, מסלול 08 בשימוש משעה 17:20
#6 · לפני 18 שנים
IsraelAF, נגיד שעכשיו 17:20 ורוצים להפעיל את 08, אבל יש רוחות של
17 קשרים מכיוון 260. מה לדעתך צוות הבקרה של השדה יעשה?
#7 · לפני 18 שנים
לכל מי שחושב שעשיתי טעויות שימו לב ⚖️
אני דבר ראשון נחתתי בשעה 14:38 מקומי!
דבר שני מה לעשות אני חולה על ארנבות דרומיות שונא לעשות צפונית
שי המסלול הפעיל היה כרגע 26 לכן לקחתי החלטה לעשות SRNAV26 וגם קיבלתי אישור מבקרת ת"א שהיה מחובר
יוגב מה שאדם מסויים חירטט לך על רק 17:20 זה שטויות כי לפעמים זה גם יותר מאוחר זה נע לפי המזג האוויר בשדה כמו ששחר ציין ברגע שתלמד לפקח תדע שלא הכל תלוי בזמן אלה גם במזג האוויר!

יאללה ממחר ILS12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:לכל מי שחושב שעשיתי טעויות שימו לב ⚖️
אני דבר ראשון נחתתי בשעה 14:38 מקומי!
דבר שני מה לעשות אני חולה על ארנבות דרומיות שונא לעשות צפונית
שי המסלול הפעיל היה כרגע 26 לכן לקחתי החלטה לעשות SRNAV26 וגם קיבלתי אישור מבקרת ת"א שהיה מחובר

מוזר כי כשהם עוברים מעל לבית שלי, (במציאות) הם נוחתים על המסלול בכיוון הצפוני

Windows 7 Ultimate 64bit
#10 · לפני 18 שנים
המראתי עכשיו במילאנו להקפה עם ה767-400 במדי קונטיננטל
400, לא מה שאתה מכירים ה-300, ה400 מורכב מהאוויוניקה של ה777 והוא טיפהלה יותר ארוך
מטוס חמוד, כמו האח הגדול שלו רק עם שיפורים של אוירודינמיקה...



סופ"ש נעים
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
תמונה נחמדה, רק שפר יותר את הגרפיקה, השטח נראה כמו חולצת משבצות.
#13 · לפני 18 שנים
אף אחד לא חירטט לי זה הנוהל, יש יוצא מן הכלל, אבל בכל מקרה ככה זה היה..

וחזקלביץ לא היה הורג אותך לדבר יותר בנימוס כמו שריטו, אתה לא תגיד לי מה אני יודע ומה אני לא יודע, אני ציינתי את הנהלים.

ואני לא צריך אותך בשביל לדעת שלפעמים אני טועה.
#14 · לפני 18 שנים
IsraelAF, תוציא לי איפה זה כתוב ובאיזה נוטאם....
דבר שני קוראים לי שחר ולא חזקלביץ...
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#15 · לפני 18 שנים
קראתי לך כדי שנוכל להבדיל בין השחרים , בניגוד לכמה אנשים פה אני לא קורא בכינויים שאני יכול.

ואני לא אלך עכשיו לחפש נוטאם לפני חודשיים, אין לי גם מושג איפה למצוא אותו, בעקרון נחיתה והמראה בשעות האור על 26 ובחושך על 08, כמובן שבהתאם לכיוון הרוח דברים יכולים להשתנות

עריכה:
במחשבה שנייה אני לא חושב שזה היה נוטאם, זה פשוט העדיפות, וכמובן שיש את ההגבלה של הרוחות...

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.