#1
·
לפני 18 שנים
הקפה ראשונה גבוהה מדי אבל כל השאר בסדר גמור






Gal555 כתב/ה:מאיפה מאיפה מורידים את המטוס כולל הפאנל?

שי_אלעזר כתב/ה:[quote="Gal555"]מאיפה מאיפה מורידים את המטוס כולל הפאנל?
shachar92 כתב/ה:מאור.
תמונות פצצה! אהבתי כל תמונה ותמונה! אבל הכי הכי את הזריחה

שי_אלעזר כתב/ה:יש FMC?
לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.