99 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הקפה ראשונה גבוהה מדי אבל כל השאר בסדר גמור
#2 · לפני 18 שנים
תודה אני ממש שמח שייצא לי ככה תודה על העידוד
#3 · לפני 18 שנים
ReQuest, שלום וברוך הבא לפרייפלייט!
שאלה קטנה לי אליך מי מלמד אותך ואיפה אתה לומד לבצע הקפות ובכלל טיסה?
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
ראיתי את המדריך באתר של Vatil על הקפות וראיתי את זה ותכננתי את ההקפה איפה בדיוק לבצע את הצלעות והצלחתי ככה
עד עכשיו למדתי הכל לבד...כאילו מה למדתי אני יודע לנחות ולהמריא אבל אני בטוח שאני עושה זאת שגוי מבחינת מהירות או גובה
נגיד אני נכנס לדיונים שלכם אין לי מושג על מה אתם מדברים(חוץ מכמה דברים,למשל את כל הקיצורים האלה באנגלית אני ממש לא מבין)
לפחות נרשמתי למחזור עשירי של בית הספר IFS ונקווה ללמוד כי אני לא יודע מושגים רבים בטיסה וירטואלית
#6 · לפני 18 שנים
תודה שי מחר אנסה להתאמן שוב ואעדכן אתכם שוב בתמונות
תודה לכולכם על קבלת פנים יפה 🙂
#7 · לפני 18 שנים
הנה כמה תמונות מעל האוקיינוס האטלנטי בטיסה לסכיפהול




מסיים לחצות את האוקיינוס
מאור פאר
#8 · לפני 18 שנים
מאיפה מאיפה מורידים את המטוס כולל הפאנל?


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il
#10 · לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:[quote="Gal555"]מאיפה מאיפה מורידים את המטוס כולל הפאנל?

מצטרף לשאלה....[/quote]

המטוס הוא מטוס בתשלום של חברת PMDG
מאור פאר
#12 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:מאור.
תמונות פצצה! אהבתי כל תמונה ותמונה! אבל הכי הכי את הזריחה


תודה רבה שחר וכולם
מאור פאר
#15 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות מאור!!!! ראיתי אותך משייט מהעין 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.