77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אחלה תמונה נתי ואיפה צילמתה את התנועה
מאור פאר
#3 · לפני 18 שנים
רוח 11 קשר מכיוון 170-160
8 שמניות עננים בגובה 600 רגל
וגם גשם היה.

לא קל לזהות את המסלול בתנאים כאלו-תודה שיש ILS 😂

התמונה צולמה אחרי שראיתי את המסלול, ולא הייתי גבוה-זה השלייה של זוית הצילום.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#4 · לפני 18 שנים
כמו שכתבתי בפורום של יבאו היית צריך לראות מה היה בניוארק 600 לפני נגיעה ולא ראיתי את המסלול והיה גשם
מאור פאר
#5 · לפני 18 שנים
falcononeone כתב/ה:רוח 11 קשר מכיוון 170-160
8 שמניות עננים בגובה 600 רגל
וגם גשם היה.

לא קל לזהות את המסלול בתנאים כאלו-תודה שיש ILS 😂

התמונה צולמה אחרי שראיתי את המסלול, ולא הייתי גבוה-זה השלייה של זוית הצילום.

נראה מדהים, אבל איפה הנגיעה במסלול ... חח התרסקת?

נ.ב :הודעה ה 800 שלי
#6 · לפני 18 שנים
לא, לא התרסקתי.

נחתתי בצורה מושלמת, למרות רוח שלא הייתה מצופה של 15 קשר מהצד.

הגעתי למסלול בזווית וממש לפני הנגיעה השתמשתי בהגה כיוון והתישרתי לנגיעה מושלמת.


נ.ב
מזל טוב
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#7 · לפני 18 שנים
הנה שתי תמונות שלי מטיסה לאייסטנבול





עריכה: הוספתי עוד שתי תמונות
מאור פאר
#8 · לפני 18 שנים
נראה טוב.

אחלה מטוס.

טסתי איתו(737-800) לאיסטנבול ומשם לבישקק לפני 4 שנים(ב2003/2002).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#10 · לפני 18 שנים
כמה תמונות מקורס כבדים של VFS מהיום

לאוניד

בחניה עם כל החברה

בHOLD שלי


סיבוב

צילמו אותי מהמגדל

משה בנקודת המתנה

עובר מעל כולם

שוב עוברים מעל משה הפעם הוא מיושר

מעל החברה

HOLD אחרון ונוחתים!

משה בפיינל

יאללה נחיתה!




נוגעים

אף יורד

היפוך

ולסיום הTS של VFS


תודה ענקית לצוות קורס כבדים שנתנו לי להיות חלק מהשיעור ולראות חלק מהפעילות הגדולה שלהם
תודה לדני מנוסיס שפיקח בצורה מעולה!
לילה טוב לכולם
כל הכבוד!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#12 · לפני 18 שנים
תמונות מראות קשה בתקופת הMONSOON:



והנה עוד כמה:




אני צריך חוות דעת... 🤔 איזה סקין לדעתכם יותר יפה?? 🤔 תודה 🙇 :

זאת:




או זאת:




🤔
#13 · לפני 18 שנים
לפי דעתי הסקין הראשון הרבה יותר יפה. יותר כהה, ומחוספס, לעומת הסקין השני המצוחצח והמושלם.
👍

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.