#1
·
לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:מייק עשה וידוי הריגה 👍
איפה שאני לומד אמרו לנו, עם מישהו עוד פעם אומר וידוי הריגה יוצא לריצה עד שלמפקד נסגרות העיינים.
אצלנו זה נקרא וידוי ניטרול 😛
אז אנא(חחח) ממך תשנה לפני שתעשה אצלי ריצות חחח.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com