56 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:מייק עשה וידוי הריגה 👍


איפה שאני לומד אמרו לנו, עם מישהו עוד פעם אומר וידוי הריגה יוצא לריצה עד שלמפקד נסגרות העיינים.

אצלנו זה נקרא וידוי ניטרול 😛

אז אנא(חחח) ממך תשנה לפני שתעשה אצלי ריצות חחח.
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#2 · לפני 18 שנים
אסימון ככה אתה נותן להם לרדת עליך?? או שהוא בטח מתכנן איזה משהו לפנים 😕
#3 · לפני 18 שנים
הנה עוד השפלה לאסימון היקר שלנו 🙂
תמונה מהנגיע שלי באילת לא טסתי עם המטוס הזה שנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני יודע שלא מפעילים אורות זנב אבל רק בשביל התמונה הייתי חייב 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
חבר'ה עברתי כבר שלושה עמודים,
שלא ראיתי
ואני רואה שזה נייהיה אשכול הספמה ,
כל אחד חחחח בהודעה וכו' וכו',
חבר'ה זהו דיון תמונות , הודעות רק בקשר לתמונות או לתמונות עצמן,
אבקש להפסיק או שאמחוק תגובות ,לא רוצה להיות מין רע שכזה
אבל תשימו לב לשם של האשכול 😉
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 18 שנים
נחמד.

ולא צילמתה את הפיקוח המעולה( 💡 ) שהייה לך בנתב"ג.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#8 · לפני 18 שנים
ברורר סטס (ד"א מישהו האזין ב TS 😛) חחחחחחחח 😄
#9 · לפני 18 שנים
מדהים!!!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
נערך


הודעת המנהל: מספיק עם הצפת סמיילים זו פעם אזהרה אחרונה!
Wanna Go2Extreme?
#11 · לפני 18 שנים
ירון מה אתה משחק אותה קרבי,
שנינו יודעים שאתה לומד באור יהודה עם חננות. 😤 🤦 😎
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#12 · לפני 18 שנים
נערך


הודעת המנהל: מספיק עם הצפת סמיילים- זו אזהרה אחרונה!
Wanna Go2Extreme?
#13 · לפני 18 שנים
שח תמונה יפה מאוד , מקווה לעוד כמה כאלה
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:ירון מה אתה משחק אותה קרבי,
שנינו יודעים שאתה לומד באור יהודה עם חננות. 😤 🤦 😎


אני עוד אסדר איתך את זה המסנג'ר, באייסי, חכה חכה
אין בעיה, אני אצטרח לבקש סליחה של לפחות יומיים אחרי שאני אסיים עם ה"מייקאובר" לפנים שלך.

לא כמוך לי יש נשק ולא איזה כומתה לא משובצרת... אז לך לך תשבצר את הכומתה....
ולך תגהץ את המדים, י'ג'ובניק 😎
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#15 · לפני 18 שנים
4X-CEA, שוב חבר'ה,
אזהרה אחרונה אחרת תגובות יימחקו פה,
אשכול תמונות ! 🤔
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.