P Peten 234 פוסטים #1 · לפני 19 שנים כידוע , לי יש את ה"קוגר". אח שלי , מצטרף ללמוד פאלקון והוא רוצה לקנות ג'ויסטיק פשוט . אני אשמח אם תוכלו לתת עצות איזה ג'ויסטיק כדאי לקנות ואיפה, וכמה זה עולה.( אולי גם מצערת). הוא לא רוצה להשקיע יותר מידיי , כי בעתיד הוא גם ירצה לקנות "קוגר". תודה אסי Peten
D DOR מודרטור טייסת 105 העקרב 2,534 פוסטים #2 · לפני 19 שנים גם אני משתמש בקוגר....אבל עד שהוא יחזור מהתיקון בגרמניה.... אני משתמש בATTACK 3 של " לוג'יטק " פשוט ונוח!!! תמונה: מחיר: בין 80 ל100 שקלים בבאג במקום 130. תבדוק גם בזאפ 🙂 דור טל מהירים כברק, עוקצים כעקרב