131 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה
דיון

שאלה

3 הודעות 1,669 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום רב אני חדש בסימולטור הפלאקון אלייד פורס ברצוני לדעת האם קיימים הורדות עבור הסימולטור כמו שטטטחים לישראל מודלים וכו

אשמח עם תעזרו לי !
#2 · לפני 19 שנים
קיימים סקינים
אתה יכול לראות כאן בדביק דיון איך להחליף סקין לחימוש
ובאזור הורדות של האתר אתה יכול לראות הורדות של סקינים
כרגע עובדים על שטח לישראל כמה חבר'ה
ושמעתי שיצא קמפיין להורדה אתה יכול לראות כאן באחד האשכולות (סערה במדבר) ששמה יש את שטח ישראל...

אם יש לך שאלות בנוגע לסימולאטור תרגיש חופשי לשאול,
וברוך הבא (:
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.