137 חברים מחוברים
10 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 10 e H H I I +5
בית פורומים פאלקון אלייד פורס סופסוף, תמונות ממטס הפתיחה של טייסת העקרב הוירטואלית!
דיון

סופסוף, תמונות ממטס הפתיחה של טייסת העקרב הוירטואלית!

26 הודעות 3,960 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
למרות שלצלם קרס המחשב ואיתו התמונות....היו מס' טייסים שצילמו. אחד מהם הוא סגן המפקד, מני

הנה מס' תמונות....תהנו....תמונות נוספות יפורסמו בהמשך..

(בימים הבאים תרחיש..)
















תמונות יעלו בהמשך

טייסת העקרב הוירטואלית!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 19 שנים
שלושה היו במטס הפתיחה?
זה ממש קצת..למה לא הפעלתם עשן?
תמונות יפות.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#4 · לפני 19 שנים
יאללה דור אני מחכה כבר להצטרף 😄

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#5 · לפני 19 שנים
תמונות יפות ...
יאללה להתחיל עם המיבצעים !
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#6 · לפני 19 שנים
תמונות יפות
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון
#7 · לפני 19 שנים
תמונות מצוינות.
ולמה קצת תמונות? היו יותר מטוסים לא.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#9 · לפני 19 שנים
היו 4 במטס פתיחה ..לא 10 ....
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#11 · לפני 19 שנים
Eagle King כתב/ה:תראה כמה תגובות לפני מה דור כתב-10.


אני הייתי במטס
ויצאתי כי לא יכולתי להמשיך בגלל הזמנים . היו 4 כולל אני ....
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#12 · לפני 19 שנים
IAF001 כתב/ה:[quote="Eagle King"]תראה כמה תגובות לפני מה דור כתב-10.


אני הייתי במטס
ויצאתי כי לא יכולתי להמשיך בגלל הזמנים . היו 4 כולל אני ....[/quote]
דור תראה לאן הדרדרת שאתה משקר..
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
#14 · לפני 19 שנים
DaBrain, מתי כתבתי את זה?

הייתי בהכנות למטס הוה אומר בתוכנת הדיבור....אבל לאהבנתי מאיפה זה?

תברר פעם הבאה

כולם ידועים שאני לא הייתי....אל תקרא לי ישר שקרן...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#15 · לפני 19 שנים
אני מבקש ממכם!
זאת לא פעם ראשונה חיזרו לנושא המרכזי של העניין, תפסיקו לריב תגובה נוספת והדיון ינעל.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.