139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World שאלה לגבי הרדאר של ה-F-15
דיון

שאלה לגבי הרדאר של ה-F-15

3 הודעות 1,626 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום,
ראיתי באתר מדריך לגבי המטוס ובכל זאת היו כמה פרטים שלא נכתבו ואני רוצה מאוד לדעת מהם אומרים. שמתי לב שבאימונים במשחק מתייחסים אליהם אבל לא כל כך הבנתי למה הם מתכוונים.
התמונה

אודה לכם אם תאמרו לי.
#2 · לפני 19 שנים
ה "HI" בפינה השמאלית תחתונה, שמשתנה דרך אגב גם ל LOW ו MED מראה את תדירות הפעימות שהרדאר מפיק. הרדאר יעבור בין התדירויות אוטומטית כדי להשיג סריקה יעילה של האיזור.

בקצה שמאל נמצאים מצייני הזווית, הם מראים בעצם את "גובה" איזור הסריקה, במעלות, כמובן שככל שהאיזור קטן יותר עוצמת אותות הרדאר שלנו תהיה חזקה יותר וגילוי אובייקטים קל יותר. בנוסף, הם מראים באיזו זווית הרדאר פונה למעלה או למטה, ניתן להזיז אותו, כדי שיביט למעלה או למטה וכך להשיג סריקה לשטח גבוה או נמוך יותר מהמטוס, בלי להזיז את המטוס כולו כדי שיביט למטה או למעלה. הדבר שימושי גם במצבים קרובים מאוד כשאתה מוצא את עצמך נאלץ לבצע פנייה בזווית התקפה גדולה מאוד אחרי האוייב, כדי לא לאבד נעילה בינתיים, ניתן לתת לרדאר להסתכל על המטרה בזמן ששאר המטוס מגיע לאותה זוית.

באותו הקשר- למטה נמאים גם מצייני רוחב איזור הסריקה, ניתן לכוון אותו ל30 מעלות או 60 מעלות.

יש לציין שהדבר נכון לגבי מצב RWS שהוא מצב הסריקה העיקרי של הרדאר, לטווחים גדולים.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.