#1
·
לפני 19 שנים
לילה טוב לכם.
אני התחלתי לבנות משימה לפני כשעתיים וחצי, ממש ברגעים
אלה, סיימתי את בניית המשימה.
המשימה היא: להפציץ כור אטומי בצפון קוריאה, הטיסה ארוכה מאוד ותיהיה התנגדות קרקעית חזקה באיזור המטרה.
אני צריך לפחות טייס מיומן אחד מכם שיבצע איתי את המשימה, הדרישות יינתנו בהמשך.
אז נמשיך...אנחנו מתחילים מה ramp start, מאפסים את המערכת כרבע שעה ומתכוננים להמראה על המסלולים.
אנחנו טסים עפ"י נקודות ציון לכור בצפון קוראה, מפציצים את המטרה בפצצות מונחות לייזר.
וחוזרים הביתה..בדרך חזרה, אנו ניהיה קצרים בדלק ולכן מטוס תדלוק ילווה אותנו
עד גבול מסויים מהמטרה.
המטוסים הם:זוג ברקים c40 ccip חמושים בשתי פצצות מונחות כל מטוס
ובשני בידונים של דלק.
אני מאמין שבדרך חזרה מהמטרה אנחנו נזכה לראות שקיעה יפה.
עכשיו, אם אני אראה שיש ביקוש למשימה, אני מוכן להוסיף עוד 2
מטוסים למבנה, ז"א, נצא במבנה של רביעייה.
דרישות מטייסים:
1.אני צריך טייסים שיודעים לבצע ramp start ואין שום בעיה עם זה.
2.צריך לדעת לתפעל את הפצצות המונחות לייזר בצורה מושלמת{אני רוצה פגיעות טובות 😄 }.
3.כיוון שבמהלך הטיסה נצטרך לתדלק..אז חובה לדעת לבצע תדלוק אווירי.
4.סבלנות{הטיסה תיהיה ארוכה וזה לא יהיה נחמד אם מישהו יעזוב באמצע}
אני מקווה שיהיה ביקוש על המשימה,אז..כל מי שמתאים עפ"י הדרישות
הנ"ל שיכתוב לי פה הודעה.
אנחנו נדבר בתוכנה טיםספיק, אני אנסה להשיג לנו חדר.
תמונה קטנה מהבדיקה שביצעתי על כל תהליך ההמראה{ראמפ סטארט, הסעה והמראה}

תודה🙂
אני התחלתי לבנות משימה לפני כשעתיים וחצי, ממש ברגעים
אלה, סיימתי את בניית המשימה.
המשימה היא: להפציץ כור אטומי בצפון קוריאה, הטיסה ארוכה מאוד ותיהיה התנגדות קרקעית חזקה באיזור המטרה.
אני צריך לפחות טייס מיומן אחד מכם שיבצע איתי את המשימה, הדרישות יינתנו בהמשך.
אז נמשיך...אנחנו מתחילים מה ramp start, מאפסים את המערכת כרבע שעה ומתכוננים להמראה על המסלולים.
אנחנו טסים עפ"י נקודות ציון לכור בצפון קוראה, מפציצים את המטרה בפצצות מונחות לייזר.
וחוזרים הביתה..בדרך חזרה, אנו ניהיה קצרים בדלק ולכן מטוס תדלוק ילווה אותנו
עד גבול מסויים מהמטרה.
המטוסים הם:זוג ברקים c40 ccip חמושים בשתי פצצות מונחות כל מטוס
ובשני בידונים של דלק.
אני מאמין שבדרך חזרה מהמטרה אנחנו נזכה לראות שקיעה יפה.
עכשיו, אם אני אראה שיש ביקוש למשימה, אני מוכן להוסיף עוד 2
מטוסים למבנה, ז"א, נצא במבנה של רביעייה.
דרישות מטייסים:
1.אני צריך טייסים שיודעים לבצע ramp start ואין שום בעיה עם זה.
2.צריך לדעת לתפעל את הפצצות המונחות לייזר בצורה מושלמת{אני רוצה פגיעות טובות 😄 }.
3.כיוון שבמהלך הטיסה נצטרך לתדלק..אז חובה לדעת לבצע תדלוק אווירי.
4.סבלנות{הטיסה תיהיה ארוכה וזה לא יהיה נחמד אם מישהו יעזוב באמצע}
אני מקווה שיהיה ביקוש על המשימה,אז..כל מי שמתאים עפ"י הדרישות
הנ"ל שיכתוב לי פה הודעה.
אנחנו נדבר בתוכנה טיםספיק, אני אנסה להשיג לנו חדר.
תמונה קטנה מהבדיקה שביצעתי על כל תהליך ההמראה{ראמפ סטארט, הסעה והמראה}

תודה🙂
