91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 אני לא מצליך להפעיל שלבים
דיון

אני לא מצליך להפעיל שלבים

3 הודעות 1,712 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
המשחק עולה מצויין אבל כול פעם שאני לוחץ על איזה שהוא שלב הוא כותב לי שגיאה

חייב עזרה 🙁

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.