108 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 IL-2 Strumovik: 1946 להזמנה מוקדמת בפריק
דיון

IL-2 Strumovik: 1946 להזמנה מוקדמת בפריק

13 הודעות 1,738 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=37282865&Cat2Cat1ID=15&Cat2ID=70

נראה אותכם סופרים את כל השגיאות האפשריות שעשו שם בתיאור סדרת המוצרים 😄
יותר קל לכתוב "נח" ב 7 שגיאות.

האמת שהדבר שהכי מושך שם זה:
"וכן חוברת בת 450 עמודים המפרטת את כל אחד ואחד מ-229 סוגי המטוסים השונים העומדים לרשותכם לטיסה" - סוף סוף, בשעה טובה, מישהו טרח לכתוב משהו רשמי.

המחיר הוא 229 ש"ח - יוצא שקל למטוס - אני לוקח 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#2 · לפני 19 שנים
רגע רגע, יש תוספות - מתוך האתר הרשמי של PF
http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2

Q: Does the 1946 expansion have global improvements (as Pacific Fighters did) to the simulation that will enhance even the Eastern Front and early war aspects of the series?

A: There are several changes in a code. The most important – we changed the code of Joystick control that makes the feel of flight even better. This work took a lot of time and test with real pilots. You know, short stick doesn’t give the same feel of control with long control column in real aircraft. There we tried to make special module that will make the difference minimal.

כבר נשמע יותר מעניין, לא?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 19 שנים
כן, דיסקסנו את ענין הג'ייסטיק הזה כבר פעם..

בכל מקרה מהתמונה נראה כאילו מדובר ב DVD מלא..

האם אכן? אם ככה נראה לי שווה!
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#4 · לפני 19 שנים
אכלתי אותה, אתמול אמרתי לירדן שאין מצב שזה יעלה יותר מ-200 ש"ח 😂

אני חושב שהדבר היחיד שנמכר על המדפים (מחוץ לרוסיה), זה ה-DVD המלא. את התוסף נטו אפשר להשיג רק בהורדה, עד כמה שידוע לי. שווה מאוד.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#5 · לפני 19 שנים
תראה את החישוב שהם עשו:
ה DVD הקודם עלה 169 ש"ח,
4.05 עלה 20$
1946 היה מתוכנן לעלות כמו שני פאצ'ים נפרדים למרות המיזוג (כך לפחות פורסם במקור)

נראה לי שיצאנו אפילו בזול 😄

הגיוני שלמי שכבר יש את ה DVD הקודם לא יצטרך לשלם שוב על הכל - אבל אין סיכוי שאני נכנס שוב למלכודת הזאת של הורדת שני הפאצ'ים הממוזגים ולאכול אותה עם בונטי וכל הרוגלות וכל בעיות ההתקנה שבו וכו'.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#9 · לפני 19 שנים
רמי אתה לא עוקב - מנצ'וריה היה אמור להיות 4.06 ולצאת לפני כמה חודשים כבר, ו46 היה אמור להיות 4.07 ולצאת עכשיו ממש. בסוף לא הלך להם והם החליטו על מיזוג של שניהם עם עוד כמה בונוסים והוא יוצא בקרוב.
כאמור, צריכה להיות אפשרות להוריד בתשלום (אולי כפול ?) את הפאצ' על מנת להתקינו מעל 4.05. ייתכן שזה יהיה מוגבל לשוק הרוסי בלבד בעוד השוק המערבי יזכה לראות רק את גרסת ה DVD המלאה. נחכה ונראה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#10 · לפני 19 שנים
נראה אבל אני לא קונה יותר מהאינטרנט דברים של UBI אחרי מה שקרה איתם ועם 4.05 וסליחה על זה שאני לא מתחדש מה לעשות ד"א אילו מטוסים יתבספו?
RifleFighter
רמי וייברמן

#11 · לפני 19 שנים
יש כמובן את השיטה העוקפת - לקנות עותק חוקי לחלוטין להורדה מ UBI, אבל לא להתקין אותו כי הוא נגוע בצרעת אלא במקומו להתקין אחד מהעותקים ה "פחות חוקיים" שיצוצו שנייה ורבע אחרי היציאה הרשמית. ככה אתה נקי מבחינה חוקית וגם מהצרעת.
*צרעת = BoontyBox

לגבי רשימת מה שהתווסף - תרה את הלינק ששמתי בפוסט השני שלי מלמעלה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.