97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס יאוורדי איזה פאצ' תותח ! כנסו !
דיון

יאוורדי איזה פאצ' תותח ! כנסו !

8 הודעות 1,438 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
תתדלקו ! הפאצ' שינה את התחושה לגמרי ! ! !!
זה הרבה יותר קל
כאילו את "נתפס" בברזל של התידלוק אבל איך שאתה מיתנתק אתה שם לב לשינוי !
אתם חייבים לנסות לתדלק ! כולם !
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#2 · לפני 19 שנים
IAF001, איייי

אני לא הצלחתי לתדלק!!!...המטוס לא התקרב אליי בכלל.....הקשר ענה אבל המטוס לא...תפרט לי בידוק איך תידלקת...!?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 19 שנים
הסימולטור היה מעפן ונישאר מעפן=\ לא יודע מה ההתלהבות שלכם מהפאץ'...
118...Big things are done secretly
#5 · לפני 19 שנים
Slim, 101Falcon-F-16,

מעפן!?...לסימ' מספר 1 בריאליזם אתם קוראים מעפן....לא שמתם לב לסאונד?!...הוא השתפר ברמות!....וגם רמת ההיגוי...לדעתי שיפור משמעותי...אני מחכה לשטח ישראל....חחח...זה נראה לי פאטצ' מעולה...חחח מה איתו באמת למישהו יש עדכונים?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:IAF001, איייי

אני לא הצלחתי לתדלק!!!...המטוס לא התקרב אליי בכלל.....הקשר ענה אבל המטוס לא...תפרט לי בידוק איך תידלקת...!?


בהתחלת המשימה אתה ננעל על המטוס ואז אתה רואה אם אתה יותר מהיר ממנו או לא ואז אתה לוחץ Y ואז 1 אתה מיתקרב אליו כשאתה מספיק קרוב אתה לוחץ Y ואז 2 ואז אתה תשים לב שהוא אומר לך :
תתקדם , תתרחק , שמאלה , ימינה , למעלה , למטה עד שאתה תיהיה במקום המדויק כדי לתדלק .
ואל תשכח בפאנל B לפתוח את צינור התידלוק .. הוא איפה שה MASTER FUEL מצד ימין אתה תראה מתג חום כזה ...
תגיב אם היצלחת ...
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#7 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:Slim, 101Falcon-F-16,

מעפן!?...לסימ' מספר 1 בריאליזם אתם קוראים מעפן....לא שמתם לב לסאונד?!...הוא השתפר ברמות!....וגם רמת ההיגוי...לדעתי שיפור משמעותי...אני מחכה לשטח ישראל....חחח...זה נראה לי פאטצ' מעולה...חחח מה איתו באמת למישהו יש עדכונים?


פרוש...היגוי? המטוס מסתובב סביב ציר אחד... (תנסה לעשות רול בF4;AF וF4 הרגיל ותירא את ההבדל)
סאונד? יופי...
ומספר אחד הוא הפאלקון הרגיל... AF סתם זיוף כדי להרוויח קצת כסף קל.
118...Big things are done secretly
#8 · לפני 19 שנים
IAF001, אתה לא מאמין!!!....כפתור 0 לא נועל לי!!!...תפרט לי בידוק איך אתה מתחיל לנעול עליו...הפאטצ' שינה לי כמה מקשים..תספר לי ממש את כל התהליך כאילו אני לא יודע כלום...כולל מקשים...זה יהיה טוב...רק היום הייתי אצל חבר ביצענו מעיין פארטי ליין...של כמה חברםי ושיחקנו עם ה1.0.7 , והצלחתי לתדלק..
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.