97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אנשים!!!!!! אני חייב עזרה דחוף! אני אובד עצות!!!
דיון

אנשים!!!!!! אני חייב עזרה דחוף! אני אובד עצות!!!

2 הודעות 1,205 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ה-manual של AF לא עולה לי, הוא רושם שה-notped, נתקע ועושה לו not responding בכל מקרה אני לא יכול לפתוח אותו, במשחק עצמו יש לי בעיה יותר גדולה אפילו.
כשאני נכנס לsetting ולוחץ controls אז מופיעות לי הפקודות של המקשים והתיאור שלהם אבל האותיות של המקשים רשומים לי בג'יבריש או בשפת מחשב שאני לא יכול לקרוא.
לכן נוצר מצב שאני לא יודע את המקשים ומה מפעיל מה, אני מאוד רוצה להתחיל לשחק ברצינות במשחק הזה הוא נראה לי יפה מאוד אבל אני צריך את עזרתכם, אם תוכלו לתת לי קישור למדריך כלשהו לגבי המקשים או להגיד לי איזה מקשים הם בסיסיים לפחות למשחק אני מאוד אשמח.
תודה!
#2 · לפני 19 שנים
[quote="רועי660"]ה-manual של AF לא עולה לי, הוא רושם שה-notped, נתקע ועושה לו not responding בכל מקרה אני לא יכול לפתוח אותו, במשחק עצמו יש לי בעיה יותר גדולה אפילו.
כשאני נכנס לsetting ולוחץ controls אז מופיעות לי הפקודות של המקשים והתיאור שלהם אבל האותיות של המקשים רשומים לי בג'יבריש או בשפת מחשב שאני לא יכול לקרוא.
לכן נוצר מצב שאני לא יודע את המקשים ומה מפעיל מה, אני מאוד רוצה להתחיל לשחק ברצינות במשחק הזה הוא נראה לי יפה מאוד אבל אני צריך את עזרתכם, אם תוכלו לתת לי קישור למדריך כלשהו לגבי המקשים או להגיד לי איזה מקשים הם בסיסיים לפחות למשחק אני מאוד אשמח.
תודה![/quote

בקשר לשאלה הראשונה . יש לך אקרובט רידר ? ACROBAT READER ? אתה חייב את זה כדי לפתוח את הקובץ .
שאלה שנייה .. אולי היתקנת את המישחק על שפה אחרת , אני לא ממש יודע מה קרה לך שמה . תנסה להתקין מחדש
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.