#1
·
לפני 19 שנים
ה-manual של AF לא עולה לי, הוא רושם שה-notped, נתקע ועושה לו not responding בכל מקרה אני לא יכול לפתוח אותו, במשחק עצמו יש לי בעיה יותר גדולה אפילו.
כשאני נכנס לsetting ולוחץ controls אז מופיעות לי הפקודות של המקשים והתיאור שלהם אבל האותיות של המקשים רשומים לי בג'יבריש או בשפת מחשב שאני לא יכול לקרוא.
לכן נוצר מצב שאני לא יודע את המקשים ומה מפעיל מה, אני מאוד רוצה להתחיל לשחק ברצינות במשחק הזה הוא נראה לי יפה מאוד אבל אני צריך את עזרתכם, אם תוכלו לתת לי קישור למדריך כלשהו לגבי המקשים או להגיד לי איזה מקשים הם בסיסיים לפחות למשחק אני מאוד אשמח.
תודה!
כשאני נכנס לsetting ולוחץ controls אז מופיעות לי הפקודות של המקשים והתיאור שלהם אבל האותיות של המקשים רשומים לי בג'יבריש או בשפת מחשב שאני לא יכול לקרוא.
לכן נוצר מצב שאני לא יודע את המקשים ומה מפעיל מה, אני מאוד רוצה להתחיל לשחק ברצינות במשחק הזה הוא נראה לי יפה מאוד אבל אני צריך את עזרתכם, אם תוכלו לתת לי קישור למדריך כלשהו לגבי המקשים או להגיד לי איזה מקשים הם בסיסיים לפחות למשחק אני מאוד אשמח.
תודה!