77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שלום! אני חדש בפאלקון ויש לי שאלות
דיון נעול

שלום! אני חדש בפאלקון ויש לי שאלות

4 הודעות 1,431 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
האם מישהו יכול לתת לי את המספר מסנג'ר שלו לעזרה, אני באמת זקוק לזה!
#4 · לפני 19 שנים
פאלקון זה סימ' רציני, זה לא כוכב כחול ו usaf, צריך ללמוד לתפעל את המערכת של המטוס...
הדיון הזה חסר טעם כי אף אחד לא יכול לעזור לך בעניין הזה..
ננעל.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.