95 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס נעילת מכ"ם
דיון

נעילת מכ"ם

3 הודעות 1,399 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
תגידו לי בבקשה איך אני יכול לעשות נעילת מכ"ם על מטוס אחר....................

#2 · לפני 19 שנים
alex12 כתב/ה:תגידו לי בבקשה איך אני יכול לעשות נעילת מכ"ם על מטוס אחר....................


ב FCR המטוס מופיע כריבוע צהוב, פשוט תשתמש בחצים של המקלדת ותשים את שני הקווים הלבנים על הריבוע, ותלחץ על 0 (ה0 במספרים בצד שמאל).

Kickbox.co.il
נדב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.