91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס תיפעול נשק במטוס {עזרה בבקשה}
דיון

תיפעול נשק במטוס {עזרה בבקשה}

3 הודעות 1,265 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני רוצה לדעת איך אפשר לירות ב GUN ובטילים אוויר-אוויר ובפצצות ברזל.

ניסיתי את כל הקפתורים ולא הצלחתי לירות .
אהה...דרך אגב איך אפשר להנעל אל מטרה כמו מטוס ולהפציץ אותו


תודה לעוזרים=]

#2 · לפני 19 שנים
זאת לא ממש דרך יעילה לנסות את כל הכפתורים...
פאלקון הוא הסימ' הכי ריאליסטי שקיים כיום מבחינת האויוניקה, אתה לא תלמד כלום אם רק תלחץ על כפתורים...
יש מדריך שמגיע עם הסימ', הוא נמצא בתיקייה docs שנמצאת בתיקייה הראשית של פאלקון.
שם הקובץ הוא, manual אני חושב, בקיצור תחפש את המילה מנואל ותדע שזה הקובץ.
#3 · לפני 19 שנים
alex12,
בGUN פשוט תרים את המתג master arm אשר נמצא בצד שמאל ותירה.
טילים אוויר אוויר ואוויר קרקע תלמד דרך המדריך כפי ש falcon-f-16c אמר.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.