93 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון רוצה להתחיל לשחק בסימולטור טיסה...
דיון

רוצה להתחיל לשחק בסימולטור טיסה...

3 הודעות 1,676 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
היי,
אני רוצה להתחיל לשחק בסימולטור טיסה, איזה סימולטור הכי ידידותי והכי קל ללמוד בעזרתו?

תודה.
#2 · לפני 19 שנים
BlueTurtle76,

אתה שואל שאלה לא ממוקדת...איזה ז'אנרים של סימולטורים אתה אוהב?

קרבי, אזרחי, משהו כמו IL2?....תגיד ואז נוכל לענות לך!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 19 שנים
אני אישית היית ממליץ לך להתחיל מהמשחק כוכב כחול שגם יש לו גירסה בעברית ...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.