86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 הידעתם? תוספות צד שלישי ל FB
דיון

הידעתם? תוספות צד שלישי ל FB

8 הודעות 1,662 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
ידוע אבל השאלה היא מה האיכות שלהם ראיתי שעושים אדונים אבל אני לא עוסק בזה כי אני לא מבין באיכות יש כאן חבר'ה שמבינים בזה הרבה יותר ממני כאשר הם יגידו לי מה טוב אני אשיג בשמחה
RifleFighter
רמי וייברמן

#3 · לפני 19 שנים
יש לך מושג כמה פעמים קראתי את התגובה שלך עד שהבנתי מה זה "אדונים" ? 😂
ושמעת על סימני פיסוק ?

אתה מתחיל לפתח סגנון כתיבה כמו של שניצל מיודענו. מה יהיה בבגרות שלכם בלשון ?

צו, צו, צו......


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#4 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:יש לך מושג כמה פעמים קראתי את התגובה שלך עד שהבנתי מה זה "אדונים" ? 😂
ושמעת על סימני פיסוק ?

אתה מתחיל לפתח סגנון כתיבה כמו של שניצל מיודענו. מה יהיה בבגרות שלכם בלשון ?

צו, צו, צו......


סליחה? חחח של שניצל? חחח ,אולי אתה לא יודע אבל אתה מדבר אל אחד המצטיינים בכיתה בלשון =] ,עכשיו אני יחכה שמישהו יביא פה איזה פאנצ'.

בכל מקרה,יש כמה תוספות צד שלישי דיי נחמדות אבל הם לא ממש שימושיות , בדרך כלל מה שיש בהם זה סקינים, קמפיינים לסינגל (ומה טס בזה? סתם משעמם..) ובמקרה הטוב מפות למולטי שגם ככה אפשר להוריד (כנ"ל לגבי הסקינים) .לפי דעתי לא שווה קניה וגם לא זמן...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#5 · לפני 19 שנים
ירדן, זכור לך?
IDF_Hedgehog כתב/ה:[quote="Shnizel"]shay__silber זה שיי הרגיל גוליבר vlad k זה ולאד חח headcrab זה רז alonace זה אלון וזה ממה שאני מכיר פספסת שם את kingfisher שזה יניב לא מצליח לחשוב על עוד...


וואי וואי, תשים פסיקים - אי אפשר לקרוא 😄
מה זה אומר" shay__silber זה שיי הרגיל גוליבר" ?[/quote]

(http://www.preflight.us/HE/ftopict-1467.html)

ערכת את התשובה למשהו קריא רק אחרי שהערתי לך. לזה אני מתכוון סגנון הכתיבה שלך - רצף מילים ללא הפסקה, כמו שמדברים 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#6 · לפני 19 שנים
חברה,הקישקושים שלכם מוגזמים ביותר והם ספאם טהור.
השטויות שלכם דוחקות נושאים חשובים יותר לשוליים 😈 ומפריעים לגולשים אחרים

תכלס,אולג הוציא בעבר הרבה עבודה בעצמו לצד שלישי וכך גם קמו היוזמות מהגופים האלה להוציא תוספים למשחק ולהרוויח עוד.
יש לי BoE ודי נהיניתי ממנו כי הוא ייצר קמפיינים למטוסים אמריקאיים במערב אירופה וטונות של סקינים בלתי נחוצים מבחינתי.
מבחינתי,התוספים האחרים לא ממש נחוצים ובנוסף אפשר לשתול לא מעט מטוסים נוספים דרך ה-DGen וליצור ספין לקמפיין בעל אופי אחר 🙂

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#7 · לפני 19 שנים
Spam is in the eye of the beholder

היי גרשון, אני בטוח שלא נפספס אף ידיעה מרעישה שעולם ה IL2 עשוי לזמן לנו.
הפוסט חי - כנראה קשור לנושא הפורום ומסתבר שאנשים רוצים לפרסם בו תגובות.

נכון הנושא די לא מעניין - ומותיר לך את האפשרות להתעלם ממנו בהפגנתיות 👿
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#8 · לפני 19 שנים
Marvin כתב/ה:Spam is in the eye of the beholder

היי גרשון, אני בטוח שלא נפספס אף ידיעה מרעישה שעולם ה IL2 עשוי לזמן לנו.
הפוסט חי - כנראה קשור לנושא הפורום ומסתבר שאנשים רוצים לפרסם בו תגובות.

נכון הנושא די לא מעניין - ומותיר לך את האפשרות להתעלם ממנו בהפגנתיות 👿


איתמר

בעצם זה שהתייחסתי לנושא הדיון אומר שהוא מקובל ומכובד בעיני אלא שמה שאינו מקובל זה הקישקושיידה שמלווה אותו מסביב ואינה נוגעת בכלל לדיון.
לא יודע כמה אתה מבקר פה אך אם תחפש מעט תמצא שלאחרונה יש דיונים ארוכים שאינם אלה ברברת חסרת תכלית שעיקרה התנגחויות וציטוטים ברמה של ילדים בכיתה א' ואין לה כל קשר לפורופ ומטרתו.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.