http://youtube.com/watch?v=bposQ9MQtrc&mode=related&search=
הורידו אפאצי של צה"ל במלחמה האחרונה? או שזה סתם שטות שמישהו הפיץ??
מעניין, אני לא ראיתי כאן שום אפאצ'י. מדובר בסירטון מצ'צניה והמסוק המופל הוא מי-24.
צ'צ'ניה? הם מוסלמים שם? זה ממש מפחיד איך הם צועקים "אללה הוא אקבר"...
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
מה מתי זה קרה הדבר הזה ????
זה אמיתי שהם הורידו מסוק ישראלי ???
חח תירגעו שום מסוק ישראלי לא הופל
וזה שכן התרסק במלחמת לבנון
התרסק עקב כשל טכני
klingo18, תן כותרת עניינית בבקשה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
גם אני חשבתי שהם הורידו מטוס ישראלי.
איזה סירטונים
😱 .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
הייתי בחדר מבצעים של האוגדה שלי (91) במשך כל המלחמה והיינו בקשר רציף עם חמ"ל אוויר, שום מסוק ישראלי לא הופל למעט היסעור בוודאות ובלי ספק, חיל האוויר מיעט לסכן את המסוקים שלו לא פעם במהלך הלחימה כ שצעד מסוג זה היינו כמעט בלתי אפשרי.
בלי קשר, סתם פאנט ערבי עם בעיות כבוד אישיות, נראה כמו M-8 (בתמונה מקרוב בהתחלה רואים את הבטן השמנה).