79 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון סרטון על חיילים צ'צ'נים
דיון

סרטון על חיילים צ'צ'נים

9 הודעות 2,006 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
מעניין, אני לא ראיתי כאן שום אפאצ'י. מדובר בסירטון מצ'צניה והמסוק המופל הוא מי-24.
#5 · לפני 19 שנים
מה מתי זה קרה הדבר הזה ????
זה אמיתי שהם הורידו מסוק ישראלי ???
#6 · לפני 19 שנים
חח תירגעו שום מסוק ישראלי לא הופל
וזה שכן התרסק במלחמת לבנון
התרסק עקב כשל טכני
#8 · לפני 19 שנים
גם אני חשבתי שהם הורידו מטוס ישראלי.
איזה סירטונים 😱 .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#9 · לפני 19 שנים
הייתי בחדר מבצעים של האוגדה שלי (91) במשך כל המלחמה והיינו בקשר רציף עם חמ"ל אוויר, שום מסוק ישראלי לא הופל למעט היסעור בוודאות ובלי ספק, חיל האוויר מיעט לסכן את המסוקים שלו לא פעם במהלך הלחימה כ שצעד מסוג זה היינו כמעט בלתי אפשרי.

בלי קשר, סתם פאנט ערבי עם בעיות כבוד אישיות, נראה כמו M-8 (בתמונה מקרוב בהתחלה רואים את הבטן השמנה).

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.