58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 הי אני חדש במשחק הזה
דיון

הי אני חדש במשחק הזה

4 הודעות 2,226 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
היי, אני רוצה טובה קטנה מכם: אתם יכולים להסביר לי כיצד אפשר לטוס בישראל?, האם יהיו שם מטוסי חיל-האוויר? תודה על עזרתכם
#2 · לפני 21 שנים
מורידים את שטח ישראל.
בעיקרון יש שם מטוסים שאתה יכול להחליף להם סקין והם יראו כמו המטוסים הישראליים כמו הסטרייק איג'ל עם סקין של רעם ואיג'ל עם סקין של בז.
חוץ מיזה חבילת התוספות FF-3 מגיעה עם 3 מטוסים ישראליים:
מיראז' 3C של טייסת הקרב הראשונה
F-4E PHANTOM II של מספר טייסות
A-4H SKYHAWK לא זוכר איזה טייסת
(בFF-3.1 יש מודל ממש מעולה של הסופה, רק בינתיים חסר סקין מעולה עד שמייק יכין נכון מייק ?! )

בנוסף, עם תצליח להשיג את המודלים של זוהר של הברקים אז הם הכי טובים לטעמי.

זהו מקווה שעזרתי 😂
נערך לאחרונה: לפני 21 שנים
#3 · לפני 21 שנים
בעיקרון אתה מוריד את שטח ישראל מהקישור הבא :
http://www.falcon5.nl/download/theaters/israel/israeltheater.zip
אחרי שאתה מתקין את פאלקון וFF3 אתה מתקין את שטח ישראל מפעיל את התיקון וכו' ....
אחרי זה יש לך שתי דרכים להתקין את הסקינים ( במידה ויש ) .
1. לוד אדיטור .
2. או להכניס אותם ידנית לתיקיה של פאלקון לפה :
C:\MicroProse\Falcon4\terrdata\ObjectsIsraeli\KoreaObj ד"א אתה צריך להמיר את קבצי הBMP של הסקין לקבצי DDS בעזרת תוכנה או פלאג בפוטו שופ .
אם אתה רוצה סקינים ומודלים גש אלי בפרטי .
מסנגר : raam222@walla.co.il

בהצלחה , יקיר .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.