98 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית מה מומלץ להגדיר בחוגות?
דיון

מה מומלץ להגדיר בחוגות?

1 הודעות 817 צפיות לפני 6 שנים
#1 · לפני 6 שנים
מה מומלץ להגדיר בחוגות ב-DCS וב-F14 בפרט?

אומרים שגם חלק מהנהגים הם טייסים (-;

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.