שלום וברכה ,
בכל נחיתה , גם שאני נוגע מתחילת המסלול (במהירות 176 - 190 ), זה לוקח "שנים" עד שהמטוס עוצר (כולל AIR BRAKES פתוחים).
אני מנסה להשתמש במקש ה - K ולוחץ בטירוף וכמובן מוריד את ה-"ראש" של המטוס , אני עדין עוצר רק ב - 3/4 המסלול , האם נורמלי ? האם יש מקש אחר שיכול לסייע ?
בברכה
איתי ג.
לחיצה רצופה על האות k המנגנון הזה לא פועל כבלמי האוויר airbrakes אלא יותר כמו בלם ברכב...
לפי מה שידוע לי אין מקש שיעצור אותך יותר מהר ומה שאני עושה אני לוחץ על כפתור הבלמים ("K"😉 ואני מגיע לאמצע המסלול ופונה בפניה שבאמצע.
בדיוק זה באות k ותלחץ רצוף זה עד כמה שידוע לי אני משחק עם ג'וסטיק אז בג'וסטיק אני עוצר
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
השאלה הי , אם יש איך משתמשים , לא ראיתי איזכור לגבי השימוש ב - AF או מקשים מקוצרים לשימוש במצנח , והאם גם בגירסת f-16 40 (פשוט הסקין הישראלי מוצמד אליה) בברכה
איתי ג.
אני עוד לא יודע משהו על הסקין הזה
אני גם רוצה אותו
אם יש ושמעתי שיש
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
הי ,
התכוונתי שיש לי את הסקין הזה ואני משחק איתו , רציתי לדעת האם יש מצנח שאני יכול להשתמש בגירסת ה - f-16-40..? ואם כן כיצד מפעילים ?
אין שום מצנח במשחק של אלייד פורס ואין אפשרות להשתמש בו,, אחרת הינו גם רואים את המצנח ב לוד אדיטור !!!!
🎬
אז אני מבין שהאפשרות היחידה לעצור על המסלול היא השימוש במקש K באופן רציף ולהתפלל חזק שהמטוס יעצור (כמובן בהנחה שהגעתי במהירות המתאימה + נגיעה בתחילת המסלול + מעצורי אויר בשביל המהדרין) ? 😱
gvirtz כתב/ה:אז אני מבין שהאפשרות היחידה לעצור על המסלול היא השימוש במקש K באופן רציף ולהתפלל חזק שהמטוס יעצור (כמובן בהנחה שהגעתי במהירות המתאימה + נגיעה בתחילת המסלול + מעצורי אויר בשביל המהדרין) ? 😱
תשמע אתה יכול גם לכבות מנוע לגמרי !!! אם אתה רוצה זה הכי יעזור !!
פשוט תפסיק את הזרמת הדלק !!