#1
·
לפני 8 שנים
היי, אני רוצה לטוס עם כולם את ה"תרחישים" שיש בDCS.
אני מסתכל בלו"ז, למשל עכשיו (9:30PM-11:30PM), לא אמורות להיות טיסות? אני מנסה לשאול בשרת שלנו בדיסקורד אבל אף אחד לא עונה כמעט, ומי שעונה לא יודע.
מישהו יכול להסביר לי איך זה הולך? ומתי יש? 😱
אני מסתכל בלו"ז, למשל עכשיו (9:30PM-11:30PM), לא אמורות להיות טיסות? אני מנסה לשאול בשרת שלנו בדיסקורד אבל אף אחד לא עונה כמעט, ומי שעונה לא יודע.
מישהו יכול להסביר לי איך זה הולך? ומתי יש? 😱
