77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 האם ישנה אפשרות להטיס F-15 במשחק הזה?
דיון

האם ישנה אפשרות להטיס F-15 במשחק הזה?

10 הודעות 2,218 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
אפשר להטיס כמעט כל מטוס במשחק הזה..
זה מה שכיף בו

ובוודאי שאת f-15 אפשר להטיס ובגדול , אתה פשוט צריך להתחיל מערכה
ובלבחור בסיס ואז לבחור יחידה שטסים בה ב-f15.

זה הכל , פשוט וקל..
אני עכשיו טס ב-f22\a מטוס פשוט סוס... , מעולה לאוויר-אוויר.
פנתר1
#3 · לפני 19 שנים
כמובן שהקוקפיט תישאר של F16 בתנאי שלא התקנתה אחת אחרת
118...Big things are done secretly
#4 · לפני 19 שנים
אני לא מצליח!!

הצלחתי להטיס F14 F18 F16 רק לא F15
איזה עצבים

יש למישהו מוש/ג איזה משימה בנויה על המשחק יש עם F15??
או האם מישהו יכול לשלוח לי משימה עם F15?

וד.א למה אחרי שהתקנתי את הקוברה (הפאצ)
כשאני נוחת אז אני כזה נכנס מטר לאדמה כאילו המטוס נוגחת על הגחון
ובעצם יש לי גלגלים
?

וגם כשאני מנסה לנחות על הנושאת מטוסים המטוס פשוט עובר דרכה??
#5 · לפני 19 שנים
בנושאת מטוסים יש באג ידוע, בקשר לזה שאתה נכנס בתוך האדמה בשדות תעופה, זה באולי 1% משדות התעופה בסימ'.
פשוט תבנה משימה עם F15, יש מדריך לבניית משימות באיזור המדריכים של פאלקון.
#6 · לפני 19 שנים
תאמת שזה בכל שדה...
ובנוסף המטוסים הם ממש לא בפרופרציה לאומת המסלול
אם אני מעמיד את המטוס ליד האנגר... אז הוא יותר גדול מההאנגר
מה נסגר?

זה רק אצלי.?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.