84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 לכל בעלי מעבדים כפולי ליבה ושחקני IL-2
דיון

לכל בעלי מעבדים כפולי ליבה ושחקני IL-2

4 הודעות 1,478 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
כן , או למחשבים שבהם מערכת ההפעלה מזהה שני מעבדים או יותר.

אם הבנתי נכון, אז ב- conf.ini יש דגל שנקרא - ProcessAffinityMask שאם מעלים אותו מעל 1 אז הוא משתמש ביותר threads לעיבוד. צריך גם להוריד את ה- ';' לפני הדגל
יכול להיות שגם צריך להחליף את הקובץ il2_core.dll בקובץ il2_coreP4.dll על מנת לקבל שיפור ב- FPS לחלק זה עזר ולחלק לא.
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.