125 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מתגייסים גיוס מאוחר לקורס טיס
דיון

גיוס מאוחר לקורס טיס

3 הודעות 1,763 צפיות לפני 9 שנים
#1 · לפני 9 שנים
היי, יש לי שאלה לגבי גיוס לטיס,
אני בת 24 וסיימתי תואר ראשון,
בעבר עשיתי שנתיים שירות לאומי כך שלא הייתי בצבא,
הבנתי שיש אפשרות להגיש בקשה עד הגיל הזה,
האם זה באמת עובד ככה , גם לבנות?
ואם המיונים מתארכים עד גיל 25 זה כבר אבוד?
אשמח לתשובה, תודה!
#2 · לפני 9 שנים
היי תבור
א. אם לבנים יש גיל מקסימלי סביר להניח שאותו הדבר תקף לבנות ללא הבדל מין המועמד
ב. אני מכיר סיפור של קצין צנחנים שהתגייס לטיס בגיל 27 (קצת לפני מלחמת יום הכיפורים) כך שזה מצריך בדיקה לגבי העניין.
אם את בשירות צבאי זה לא מסובך לברר אצל קצינת/קצין השלישות ביחידה
והכי חשוב : שיהיה בהצלחה
#3 · לפני 9 שנים
ממליץ לחפש בגוגל "מדור איתור צוות אוויר".

ידעו לענות לך על כל שאלה.


ניצן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.