82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 ראיון עם אולג
דיון

ראיון עם אולג

4 הודעות 1,471 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
נו, זה נשמע מבטיח - זה לא יוצא השנה, ואף מחשב קיים לא יוכל להפעיל את זה 😂
נצטרך כנראה לחכות לתשובה של AMD ל Conroe וגם לפתרון Octal Core של ATI או nVidia. שלא לדבר על איזה 8 גיגה זכרון !!!

ד"א, לא הבנתי מה הקיצורים שם אומרים MMO, ו GPW.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 19 שנים
MMO- Massive Multiplayer Online, משחק אונליין לכמויות גדולות של שחקנים.
GPW- (לפחות על מה שכתוב באחת ההודעות בדיון הנ"ל) -"המלחמה הפטריוטית הגדולה", כפי שנקראת מלחה"ע השנייה בפי הרוסים.

הפרט הכי מעניין לדעתי- "OM: New engine allows to organize combined are for many players. If we get support from the publisher, we are ready to release MMO simulator based on BOB, where not only planes will be controlled by the players, but also tanks, cars, vessels, submarines, basically all elements of warfare that are present in the sim.
"

מחליף ל WWII אונליין?
#4 · לפני 19 שנים
GPW - great patriotic war - זה איך שהרוסים קוראים למלחמת העולם השניה

MMO - גם אני לא בטוח אבל מהתשובות של האנשים אני מבין שזה משחק כמו WW2ONLINE שבו אפשר לקחת לסיבוב כל סוג כלי - בנוסף למטוסים . כלומר טנקים או ספינות וכולי. לא נראה לי שזה יצא לפועל בהתחלה ואם כן אז מאוד מאוד מוגבל
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.