77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מבקש טיפים וכדומה לעזרה במשחק פאלקון 4 אלייד פורס
דיון

מבקש טיפים וכדומה לעזרה במשחק פאלקון 4 אלייד פורס

3 הודעות 1,409 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חברה מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול לדעת לאן לטוס אחרי המראה מהבסיס ?
האם זה מופיע ב-MFDS או במקום אחר?
אני די מתחיל והתחלתי לקרוא את המדריך באנגלית אבל הוא קצת מסובך
אבל בכל זאת מישהו יכול לתת לי טיפים בתור מתחיל
איך לנחות כמו שצריך?

בקיצור למי שיכול לתת לי טיפים טובים בתור התחלה בנושאים האלה ובנושאים אחרים אודה לו מאוד..

תודה רבה לעונים
#2 · לפני 19 שנים
מופיע לך בכמה מקומות:
- בתדריך לפני שאתה מתחיל לטוס
-ב MFD תחת השם HSD
בתע"ל אם אתה במוד NAV
וכמו כן יש לך את ה HSI ועזרים כמו ה TACAN

זה סימולטור די עמוק, קשה לתמצת את כולו ב"טיפים" על גבי הפורום. יש המון מידע באנגלית, ואם אתה לא מסתדר איתו אז אתה קצת בבעיה.
#3 · לפני 19 שנים
סבבה אחי תודה
אבל לא ביקשתי עכשיו שמישהו יסביר לי משימה משימה או משהו מסובך
כולה כמה פקודות ודברים בסיסים נחיתה לעקוב אחרי אוייב שלא נראה לעין וכאלה..
כמה כפתורים בסיסיים
את המדריך באנגלית אני ככה וככה יקרא ואני יודע שיש לי עוד הרבה מאוד ללמוד

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.