#1
·
לפני 19 שנים
הדיסק שמצאתי היה בו גם את הפאטצ' 1.1 גרסא אנגלית אז קודם כל התקנתי, אח"כ הפעלתי את הפאטצ' ואח"כ הורדתי ושמתי את הMENU והBRIEF בעברית ויש לי בעיה:
התפריטים עדיין באנגלית, ובפרפנסס רק קייבורד פועל... גרפיקס אוידיו גיימפלי וכל השאר מראים תפריט ריק בהתחלה ואת התפריט של קיבורד אם עוברים אליהם מקיבורד...
מה עושים? 🙁
תודה!!! 😉
התפריטים עדיין באנגלית, ובפרפנסס רק קייבורד פועל... גרפיקס אוידיו גיימפלי וכל השאר מראים תפריט ריק בהתחלה ואת התפריט של קיבורד אם עוברים אליהם מקיבורד...
מה עושים? 🙁
תודה!!! 😉