#1
·
לפני 19 שנים
שלום לכולם .!
מזמן הייתה לי בעיה שלא הצלחתי להבין אותה ממש .. המכלי דלק של המטוס... בפאלקון אלייד פורס אני יכול להוריד ולהוסיף אותם .. מה הם עושים בידיוק ? האם הם מעבירים דלק למטוס ?? אני אשמח אם אני יכול לקבל תשובה בנושא הזה ...
תודה מראש לעונים
מזמן הייתה לי בעיה שלא הצלחתי להבין אותה ממש .. המכלי דלק של המטוס... בפאלקון אלייד פורס אני יכול להוריד ולהוסיף אותם .. מה הם עושים בידיוק ? האם הם מעבירים דלק למטוס ?? אני אשמח אם אני יכול לקבל תשובה בנושא הזה ...
תודה מראש לעונים
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .