120 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מכלי דלק
דיון

מכלי דלק

4 הודעות 1,555 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום לכולם .!

מזמן הייתה לי בעיה שלא הצלחתי להבין אותה ממש .. המכלי דלק של המטוס... בפאלקון אלייד פורס אני יכול להוריד ולהוסיף אותם .. מה הם עושים בידיוק ? האם הם מעבירים דלק למטוס ?? אני אשמח אם אני יכול לקבל תשובה בנושא הזה ...
תודה מראש לעונים
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#2 · לפני 19 שנים
המיכלי דלק האילה מכונים בידונים.
הם נועדו מן הסתם לספק יותר דלק למטוס לטיסות יותר ארוכות.
#3 · לפני 19 שנים
זה צריך להיות בפאלקון אלייד פורס למה אתם לא פותחים אשכול באלייד פורס, במקום בכללי.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
כי הוא שאל לגבי מטוסים בכללי, במציאות.
הוא פשוט ציין את אלייד פורס כי משם הוא שאב את המידע.

אני מבקש להחזיר לפורום חיל האוויר או כללי.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.