116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 אפשרות REPLAY?
דיון

אפשרות REPLAY?

2 הודעות 1,010 צפיות לפני 12 שנים
#1 · לפני 12 שנים
שלום,

האם קיימת אפשרות בסימולטור לראות ריפליי של הטיסה? כמו שיש בFLIGHT SIMULATOR?
אם לא האם יש איזו שהיא תוכנה או משהו שאפשר להוריד בשביל זה?

תודה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.