#1
·
לפני 19 שנים
לילה טוב לכם,
אני קיבלתי את הסימולטור פסיפיק פייטרס ואני מאוד אהבתי אותו והחלטתי ללמוד אותו.
אז יש לי כמה שאלות
האם יש קהילה של פיספיק פייטרס?
האם יש סקינים?
ואני רוצה ללמוד בIFS בפסיפיק פייטרס- אבל לפי מה שאמרו לי צריך להיות חבר בVPN .
אז ככה מזה VPN?
ואמרו לי שיש פאטצ' שעולה כסף מהו?
תודה לכם.
בברכה, בן.
אני קיבלתי את הסימולטור פסיפיק פייטרס ואני מאוד אהבתי אותו והחלטתי ללמוד אותו.
אז יש לי כמה שאלות
האם יש קהילה של פיספיק פייטרס?
האם יש סקינים?
ואני רוצה ללמוד בIFS בפסיפיק פייטרס- אבל לפי מה שאמרו לי צריך להיות חבר בVPN .
אז ככה מזה VPN?
ואמרו לי שיש פאטצ' שעולה כסף מהו?
תודה לכם.
בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

