68 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 שאלה ברשותכם על פסיפיק פייטרס
דיון

שאלה ברשותכם על פסיפיק פייטרס

7 הודעות 1,603 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לילה טוב לכם,
אני קיבלתי את הסימולטור פסיפיק פייטרס ואני מאוד אהבתי אותו והחלטתי ללמוד אותו.
אז יש לי כמה שאלות
האם יש קהילה של פיספיק פייטרס?
האם יש סקינים?
ואני רוצה ללמוד בIFS בפסיפיק פייטרס- אבל לפי מה שאמרו לי צריך להיות חבר בVPN .
אז ככה מזה VPN?
ואמרו לי שיש פאטצ' שעולה כסף מהו?
תודה לכם.

בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#2 · לפני 19 שנים
אוקיי אחד אחד...
1.בארץ אני לא חושב שיש קהילה של פאסיפיק פייטרס בגירסת stand alone אבל יש קהילה גדולה של IL-2+AEP+PF שזאת כל חבילת הIL-2 שמותקנת ביחד.
2. כן יש סקינים.
3. היה כבר קורס הסבה ב IFS ועוד מעט מתחיל קורס א"א שאתה יכול לנסות להיכנס אליו(חפש בפורום אי אל 2 את הכותרת פתיחת קורס א"א משו כזה)
4.VPN זה... איך להסביר אתזה.... רשת פרטית שלנו, טייסי הIL-2 בישראל בשביל שנוכל לטוס ביחד באותה רשת בלי סיבוכים ובעיות.
5.כן, יש פאטצ' חדש שעולה כסף, גירסה 4.05

מקווה שעזרתי! שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#3 · לפני 19 שנים
אוקי תודה-פסיפיק פייטרס הוא גם שייך לאי אל 2 זאת אומרת שאפשר לטוס עם מישהו שיש לו IL2?
ומה הפאטצ' הזה עושה וכמה הוא עולה?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
אם יש לך פאסיפיק פייטרס אתה יכול לטוס רק עם מי שיש לו פאסיפיק פייטרס ומי שיש לו את כל החבילה יכול לטוס רק עם מי שיש לו את כל החבילה והפאטצ' הזה מסדר כמה דברים קטנים + מטוס חדש, מפציץ רוסי ה PE-2 אם אני לא טועה ואני לא זוכר כמה הוא עולה.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#5 · לפני 19 שנים
אל תוריד את הפאצ'!!!!
כפי שVIFF פירסם הפאצ' מכיל קיבצי ריגול למחשב אם אתה רוצה להשיג את הפאצ' אני יכול להביא לך לינק בפרטי לפאצ' בחינם וללא קיבצי ריגול.... לגבי המשחק אתה יכול להשיג אותו מבאג הכוונה לIL-2 עם ACES ועם PF

RF
RifleFighter
רמי וייברמן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.