139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 עזרה בנחיתה
דיון

עזרה בנחיתה

3 הודעות 1,588 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום !
מישהו יכול להביא לי מדריך לנחיתה ?
תודה.
#3 · לפני 19 שנים
sefitur, תשמע האלייד פורס דומה מאוד לFALCON 4.0,
יש לך דיון רישמי בפורום אלייד פורס שנפתח על ידי שגיא ואפשר לפרסם שם הכל בנוגע להמראות ונחיתות וכו' תנסה לפרסם שם הודעה, ואולי אחד מהמקורות שם יעזור לך.

בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.