116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים ארמא 3 לימוד המשחק
דיון

לימוד המשחק

6 הודעות 1,294 צפיות לפני 13 שנים
#4 · לפני 13 שנים
תודה אני בנתיים בבעיה קטנה.
הARMA 2 עובד ההרחבה לא ARMA OA כותב לי
no entry 'bin\config.bin/cfgingameui/mptable.shadow
מחקתי אותו ואני מתקין מחדש..בנתיים אני אוריד את המודים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.