#1
·
לפני 13 שנים
Fox5inbound כתב/ה:
אחלה - נסגור את הדיון - כשאני מחויך,
Fox5inbound כתב/ה:הגושפנקה שלי היא בתוצאות של מה שאני עושה - אצלכם הגושפנקה שאתם שווים משהו זה רק פה בפורום.
אנטואן דה סנט אכזופרי כתב/ה:
עוטה גלימה של ארגמן ופרוות סמור, ישב המלך על כס המלכות שלו, אשר היה פשוט, ורב-הוד, בעת ובעונה אחת.
"אה! הנה נתין!", קרא המלך כאשר הבחין בנסיך הקטן. והנסיך שאל בלבו: "היאך יתכן שהוא מכיר אותי, הרי מעולם לא פגש בי קודם?"
הוא לא ידע שעבור המלכים, העולם הוא מקום פשוט - בעיניהם כל בני האדם הם נתינים.
אבל הנסיך הקטן תהה בלבו. הפלנטה היתה זעירה. על מה מַלָך המלך ?
Fox5inbound כתב/ה:אחלה - נסגור את הדיון - כשאני מחויך, ממשיך בעשייה - ואתם עם המילים והשטויות שלכם תמשיכו לא תמשיכו זה לא משנה. באמת אתם יורדים נמוך. הגושפנקה שלי היא בתוצאות של מה שאני עושה - אצלכם הגושפנקה שאתם שווים משהו זה רק פה בפורום.
אני מברך אתכם, 108 ומייק, שתעשו למען ביתכם, עשו למען ילדיכם, עשו למען עצמכם, עשו למען חבריכם, עשו למען עירכם עשו למען העשייה ולא הדיבור "בלה בלה" שלכם.

Fox5inbound כתב/ה:אחלה - נסגור את הדיון - כשאני מחויך, ממשיך בעשייה - ואתם עם המילים והשטויות שלכם תמשיכו לא תמשיכו זה לא משנה. באמת אתם יורדים נמוך. הגושפנקה שלי היא בתוצאות של מה שאני עושה - אצלכם הגושפנקה שאתם שווים משהו זה רק פה בפורום.
אני מברך אתכם, 108 ומייק, שתעשו למען ביתכם, עשו למען ילדיכם, עשו למען עצמכם, עשו למען חבריכם, עשו למען עירכם עשו למען העשייה ולא הדיבור "בלה בלה" שלכם.
Fox5inbound כתב/ה:
כשאתה אומר "ליצור משהו בשביל הקהילה" - אתה קצת חי בסרט. הקהילה האמיתית היא זו של אנשיי בארגון חיל האוויר הישראלי - הם הקהילה הראשית והשולטת כיום ובעתיד.
לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.