#1
·
לפני 19 שנים
תודה על השיתוף רונן !
אני מביא פה לינק של :"מיומנו של טייס F16 בימים אלו" שהופיע ב-Jerusalem Post ,קרדיט לאבי מטקאלף (ממפתחי MacFalcon4 ) :
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1150886035223&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
בהזדמנות זו אני רוצה לחזק את כל חברי הפורום שגרים בצפון , היו חזקים ! אני מקווה שהכל ייגמר בקרוב...כולנו מקווים.....
@ שגיא -אני מקווה שבקרוב תחזור ללימודים ,תחזיק מעמד !
אני מביא פה לינק של :"מיומנו של טייס F16 בימים אלו" שהופיע ב-Jerusalem Post ,קרדיט לאבי מטקאלף (ממפתחי MacFalcon4 ) :
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1150886035223&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
בהזדמנות זו אני רוצה לחזק את כל חברי הפורום שגרים בצפון , היו חזקים ! אני מקווה שהכל ייגמר בקרוב...כולנו מקווים.....
@ שגיא -אני מקווה שבקרוב תחזור ללימודים ,תחזיק מעמד !
הייתי פעם פאלקוניסט......