67 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה בהחלפת הסקינים של sagid
דיון

עזרה בהחלפת הסקינים של sagid

42 הודעות 4,986 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
sagid כתב/ה:falcon21, אני אסביר שוב
בהפעלה ראשונית של התוכנה כאשר אתה רוצה להחליף קבצי טקסטורה כלומר את הסקינים הוא מבקש קובץ ספציפי והוא לא סקין אלא קובץ exe שהיא תוכנה שעוזרת לתוכנה לוד אדיטור הקובץ נקרא NVDXT ואח"כ יותר לא צריך לנתב אותו התוכנה תעבוד חופשי

ולגבי המדל של הברק....תחזור למודל המקורי של המשחק ותבדוק אם התופעה קיימת ואם לא תנסה פשוט להתקין מודל אחר..בנוסף מאיזה מרחק ראייה אתה כבר לא רואה את המטוס מקרוב או יחסית רחוק?


עשיתי את זה כבר.
ואחרי זה מופיע הריבוע השחור וישר יש איתו בעיה כמו בתמונה למעלה.
#4 · לפני 19 שנים
falcon-f-16c, אל תגיד לי שאתה מחליף משהו בלוד אדיטור ולא מגבה לפני כן???
תבקש ממשהו שישלח לך את המודל המקורי או משהו כזה ואז תבדוק
falcon21, אז אולי אצלך יש בעייה ספציפית משהו אחר...כי אני לא רואה מה הבעייה...
אני אנסה לבדוק....
#6 · לפני 19 שנים
הצלחתי!!
כנראה שהבעיה הייתה בהתקנת הפאטצ',פשוט התקנתי מחדש בלי להתקין את הפאטצ' ואז החלפתי.
סכל אופן תודה רבה
#7 · לפני 19 שנים
falcon21, אני שמח לשמוע תהנה מהסקינים
שאני עדכנתי את המשחק ל 1.07 לא הייתה לי בעייה של התוכנה
רק שוב אתה יכול להסביר איך פתרת את זה כדי שאני אוכל לעדכן את המדריך?
#8 · לפני 19 שנים
sagid כתב/ה:falcon21, אני שמח לשמוע תהנה מהסקינים
שאני עדכנתי את המשחק ל 1.07 לא הייתה לי בעייה של התוכנה
רק שוב אתה יכול להסביר איך פתרת את זה כדי שאני אוכל לעדכן את המדריך?


פשוט התקנתי את המשחק ולא הורדתי את הפאטצ'ים
#10 · לפני 19 שנים
sagid כתב/ה:falcon21, א זכרגע אתה עם עדכון 1.07 ?


לא,לא הצלחתי לעדכן, אחרי כמה זמן זה רושם לי old file not found ואז זה מתבטל...
#11 · לפני 19 שנים
falcon21 - תסתכל בפרטי, שלחתי לך הודעה.
אלימלך יוגב
#12 · לפני 19 שנים
יש לי אותה בעיה כמו ל-falcon21, ועדיין לא הצלחתי לתקן אותה.
צריך להוסיף שהעידכון 1.07 מותקן, וה-LE בגירסא מעל ל-5.
כשאני לוחץ על החלפת הטקסטורה, הוא מבקש סיומת קובץ BMP כשאני מסמן את הצביעה, הוא פותח לי חלון דוס קטן, רושם שם שהוא מעביר את הטקסטורה, כמה שניות אחרי זה הוא נסגר, ואז מופיעה התיבת שגיאה של הווינדוס.

יש הצעות לעזרה?

תודה מראש.

הפשרות של היום, הן הנורמות של מחר והערכים של מחרתיים.
#15 · לפני 19 שנים
אה חברה, אני יודע מה הבעיה...
פשוט תמחקו את הסימ' ותתקינו מחדש בלי הפאצ', אחרי שהתקנתם את הסקינים תתקינו את הפאצ' ואין בעיה, בדוק...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.