#1
·
לפני 19 שנים
falcon-f-16c, תנסה לעשות את מה שאמרתי לך אולי זה יפתור לך את הבעייה
sagid כתב/ה:falcon21, אני אסביר שוב
בהפעלה ראשונית של התוכנה כאשר אתה רוצה להחליף קבצי טקסטורה כלומר את הסקינים הוא מבקש קובץ ספציפי והוא לא סקין אלא קובץ exe שהיא תוכנה שעוזרת לתוכנה לוד אדיטור הקובץ נקרא NVDXT ואח"כ יותר לא צריך לנתב אותו התוכנה תעבוד חופשי
ולגבי המדל של הברק....תחזור למודל המקורי של המשחק ותבדוק אם התופעה קיימת ואם לא תנסה פשוט להתקין מודל אחר..בנוסף מאיזה מרחק ראייה אתה כבר לא רואה את המטוס מקרוב או יחסית רחוק?
sagid כתב/ה:falcon21, אני שמח לשמוע תהנה מהסקינים
שאני עדכנתי את המשחק ל 1.07 לא הייתה לי בעייה של התוכנה
רק שוב אתה יכול להסביר איך פתרת את זה כדי שאני אוכל לעדכן את המדריך?
sagid כתב/ה:falcon21, א זכרגע אתה עם עדכון 1.07 ?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.