102 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור סרטון נחיתה שלי בבריסל עם 737-800NGX
דיון

סרטון נחיתה שלי בבריסל עם 737-800NGX

2 הודעות 1,210 צפיות לפני 14 שנים
#2 · לפני 14 שנים
נחיתה טובה מאוד באיזה תוכנת צילום השתמשת?? 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.