כן, בהחלט.
כמעט כל פעם אני נתקל בתופעה אחרת. פעם אין קולות רקע, פעם אין קולות התנעה, פעם אין את רעש פתיחת החופה, אבל כן יש כאשר היא נסגרת, יש הרבה פעמים שאני שומע רעש יריות של מישהו מאוד רחוק כאילו הוא צמוד אלי, ולפעמים אני שומע רעש מיכאני מאוד חזק בקוקפיט לפני ההנעה שדומה ביותר לתקתוק של רכבת מרוחקת על מסילה, בקיצור משהו לא סגור בסים הזה לגבי יציבות הסאונד.
באופו די קבוע, ה TS ממשיך בלי שום קשר לתופעות שב IL-2.
אני עם SoundBlaster Audigy 2 (לא ZS).
שווה לבדוק האם זה קשור לסדר ההפעלה של התוכנות שדורשות סאונד, ואולי אם יש הבדל בין צורות הגישה שלהן לכרטיס קול. אני יודע ש IL-2 משתמש ב DirectX. אני לא יודע מה עושה ה TS.
אולי הוא ניגש בצורה אחרת וזה "מפריע" ל IL-2 ?
שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎