73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 יש קול - אין קול , לא שומעים
דיון

יש קול - אין קול , לא שומעים

10 הודעות 1,886 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
האם נתקלתם בתופעה שהקול במישחק נעלם - וגם חוזר ? , שמעתי מעוד אחד שזה קורה לו , באותו הזמן הקול ב TS - תקין ,( ז.א - אין בעיית חמרה ) .
#4 · לפני 19 שנים
כן, בהחלט.
כמעט כל פעם אני נתקל בתופעה אחרת. פעם אין קולות רקע, פעם אין קולות התנעה, פעם אין את רעש פתיחת החופה, אבל כן יש כאשר היא נסגרת, יש הרבה פעמים שאני שומע רעש יריות של מישהו מאוד רחוק כאילו הוא צמוד אלי, ולפעמים אני שומע רעש מיכאני מאוד חזק בקוקפיט לפני ההנעה שדומה ביותר לתקתוק של רכבת מרוחקת על מסילה, בקיצור משהו לא סגור בסים הזה לגבי יציבות הסאונד.
באופו די קבוע, ה TS ממשיך בלי שום קשר לתופעות שב IL-2.

אני עם SoundBlaster Audigy 2 (לא ZS).

שווה לבדוק האם זה קשור לסדר ההפעלה של התוכנות שדורשות סאונד, ואולי אם יש הבדל בין צורות הגישה שלהן לכרטיס קול. אני יודע ש IL-2 משתמש ב DirectX. אני לא יודע מה עושה ה TS.
אולי הוא ניגש בצורה אחרת וזה "מפריע" ל IL-2 ?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#6 · לפני 19 שנים
אני להשתמשתי בכרטיס קול שעל הלוח אם, יש לי ג'ייסטיק MS FF1 שצריך gameport ולכן שמתי עוד כרטיס קול והשתמשתי באודיו דרכו....

הבעיות שיש לך נשמעות לי שקשורות שאיך המשחק מתשמש אם האודיו ולכן הצעתי לשים את האודיו על מוד שהוא הכי בטוח מבחינתו. גם אצלי במחשב זה קורה לפעמים וכאשר אני מעביר למוד "SAFE" אז זה נעלם ברובו. גם עוזר להעביר את ה-windows שידע שיש אוזניות (אם אתה משתמש)

אפשר להעביר ל- CUSTOM ולראות מה הפרמטרים שהוא משתמש בהם, ואז להחזיר אותם אחד אחד ולראות מה מפריע לו.
watch your six, i'm behind you
#10 · לפני 19 שנים
יש כתבות על כך ש roger wilco מלא בחורי אבטחה מאפשרים ל משתמשים "זדוניים" לחדור למחשב דרך הפורט שלו, חפש ב google אם מעניין אותך .

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.