73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 למבינים במנועי ספיטפייר
דיון

למבינים במנועי ספיטפייר

7 הודעות 1,789 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לילה טוב לכולכם.
פניתי דווקא לפורום הזה כי הרוב כאן מבינים במנועי פלופלורים.
אז ככה אני בונה ספייטפייר V2 ואני צריך לדעת מה הצבע של המנוע ואיך הוא נראה אשמח שתעזרו לי תודה!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#2 · לפני 19 שנים
אין דבר כזה לפי מה שאני זוכר ספיט V2. אתה בטח מתכוון לספיטפייר 7. זה לא V2, זה VII - הכוונה 7. אני לא בדיוק סגור על הצביעה של המנועים בתוך המטוס, אם בכלל הייתה כזאת...
אבל מצאתי כמה תמונות של מרלין סדרה 60 שהשתמשו בהם לספיט 7 ו 9 .

http://airmuseum.webpark.sk/images/motor_merlin_61.jpg
http://www.tingleff.org/jensting/images/cd3058_h24.jpg

תנסה לחפש תמונות של מרלין 61 או 64, ואם אני לא טועה היו גם שהשתמשו ב71.
אלו המנועים שהיו על הספיט 7.

(אם התמונה הראשונה לא עולה פשוט תעתיק את הכותבת לדפדן שוב וזה יעלה)
#3 · לפני 19 שנים
הצבע של המנוע? למה שזה יעניין אותך לדגם? אולי הכוונה לצבע של הפרופלור?

המנוע בספיטפייר VII (אכן, 7 בספרות רומיות) היה מרלין 61, מרלין 64 ולקראת סוף היצור מרלין 71.
הפרופלור יכול היה להצבע בכל צבע, למעשה. הנפוצים היו: שחור עם קצוות צהובים ושחור לחלטין בדגמי צילום.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.