#1
·
לפני 19 שנים
שמעתי דיון ב TS שפעם הסאונד של המנועים היה יותר מציאותי ושהוא התקלקל לאחרונה.
על איזה גרסה היה מדובר ?
זה ב IL-2 המקורי או בגרסאות מ FB והלאה ?
זה התקלקל בפטצ' מסוים או באחד המשחקים המלאים ?
סתם מסקרן אותי לשמוע למה הייתה הכוונה.

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
על איזה גרסה היה מדובר ?
זה ב IL-2 המקורי או בגרסאות מ FB והלאה ?
זה התקלקל בפטצ' מסוים או באחד המשחקים המלאים ?
סתם מסקרן אותי לשמוע למה הייתה הכוונה.

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
