68 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 באיזה גרסה הסאונד היה יותר מוצלח
דיון

באיזה גרסה הסאונד היה יותר מוצלח

4 הודעות 1,436 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שמעתי דיון ב TS שפעם הסאונד של המנועים היה יותר מציאותי ושהוא התקלקל לאחרונה.
על איזה גרסה היה מדובר ?

זה ב IL-2 המקורי או בגרסאות מ FB והלאה ?
זה התקלקל בפטצ' מסוים או באחד המשחקים המלאים ?

סתם מסקרן אותי לשמוע למה הייתה הכוונה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 19 שנים
לפי מה שבדקתי אין אפשרות להחליף את קבצי הקול של המישחק ( זה מובנה בפנים ולא כספריה של קולות ירי או מנוע כמו בהרבה משחקים ) - חבל

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.